اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

چاه جدید آب شرب تویسرکان افتتاح شد/ افزایش 30 درصدی آب شرب

به مناسبت هفته دولت چاه شماره 12 آب شرب تویسرکان با صرف اعتبار 4 میلیارد ریال افتتاح شد.

چاه جدید آب شرب تویسرکان افتتاح شد/ افزایش 30 درصدی آب شرب

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، به مناسبت هفته دولت استارت بهره‌برداری از چاه جدید آب شرب تویسرکان با صرف اعتبار 4 میلیارد ریال توسط فرماندار شهرستان زده شد.

امروز چاه شماره 12 آب شرب تویسرکان به منظور افزایش خدمات‌دهی به مردم با حضور مسئولان شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم مدیر امور آب و فاضلاب شهری تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تملک زمین برای حفر چاه و راه دسترسی طی اعمال مواد 8 و 9 انجام شد، اظهار کرد: حفاری و نصب لوله جدار یک حلقه به روش ضربه‌ای صورت گرفت.

به گفته شمس‌الله سجاد‌منش چاه جدید آب شرب تویسرکان مجهز به لوله هادی، پمپ شناور 105 کیلو وات، اتصالات سر چاه و ترانس و انشعاب برق است.

وی اجرای 300 متر خط لوله با سایز 250 چدنی و خط برق را از دیگر اقدامات انجام شده برای عملیاتی شدن بهره‌برداری از چاه آب شرب عنوان کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری تویسرکان با اشاره به تعبیه اتاق کنترل برای صدور فرمان با استفاده از فناوری روز گفت: از طریق سیستم تله‌متری با فعال‌سازی سیستم‌های گیرنده و فرستنده  به صورت رادیویی از اتاق کنترل، فرمان مورد نظر را به چاه‌ها مخابره می‌کنیم.

وی افزود: خروج و یا ورود چاه‌ها از مدار و یا خاموش و روشن کردن با برقراری ارتباط  از برنامه سیستم تله‌متری صورت می‌گیرد.

سجاد‌منش با اشاره به اینکه این چاه 30 لیتر در ثانیه آبدهی و مخازن ما را افزایش می‌دهد، گفت: با فعال‌سازی چاه جدید آب شرب، 30 درصد به ظرفیت آبدهی آب شرب تویسرکان اضافه شده است.

وی در پایان اعتبار صرف شده برای حفر و تجهیز چاه جدید آب شرب تویسرکان را چهار میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول