اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از 7 مجتمع آبرسانی جیرفت

6 هزار خانوار روستایی از آب شرب برخوردار شدند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت گفت: با بهره‌برداری از 7 مجتمع آبرسانی روستاهای جیرفت بیش از 6 هزار خانوار از آب آشامیدنی برخوردار شدند.

6 هزار خانوار روستایی از آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از فاز اول مجتمع آب آشامیدنی روستای میجان از توابع این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: با بهره‌برداری از هفت مجتمع آب آشامیدنی روستاهای حسین‌آباد، زینل‌آباد، طرج، کرگازشه دراز، سرگدار دلفارد، گنج‌آباد، علاءالدینی و میجان در هفته دولت در مجموع بیش از 6 هزار خانوار از آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

سنجری خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری کامل از فاز اول مجتمع آب آشامیدنی روستای میجان که به نمایندگی از این هفت مجتمع افتتاح می‌شود، 11 روستا با حدود 3 هزار نفر جمعیت دارای آب آشامیدنی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سه فاز سال 90 کلنگ‌زنی شده است، افزود: با افتتاح فاز نخست این مجتمع سه روستا با 432 نفر جمعیت از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

سنجری اعتبار حجم کار انجام شده در این پروژه را 635 میلیون تومان ذکر و تصریح کرد: همچنین برای بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه 11 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه دو باب مخزن ذخیره آب با حجم 400 متر مکعب برای افتتاح فاز نخست مجتمع آب آشامیدنی روستای میجان ساخته شده است، ابراز داشت: حفر دو حلقه چاهک، ایجاد زهکش و احداث دو باب موتورخانه از دیگر اقدامات انجام شده برای این مجتمع است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را 2 میلیارد تومان خواند و گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات انجام شده نسبت به مجموع پروژه 30 درصد است.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول