اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

کف‌شکنی چاه‌های آب شرب به‌منظور تامین آب مورد نیاز شهرهای استان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از کف‌شکنی و اجاره چاه‌های آب به‌منظور تامین آب شرب مورد نیاز شهرهای استان بوشهر خبر داد.

کف‌شکنی چاه‌های آب شرب به‌منظور تامین آب مورد نیاز شهرهای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر دهقانی صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم در حوزه آب‌رسانی یکی از ضروریاتی است که مسئولان آب و فاضلاب استان به آن توجه دارند و با جدیت در این عرصه تلاش می‌کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز آب نیاز اولیه کشور محسوب می‌شود و برنامه‌ریزی در این راستا از مسائل حائز اهمیت است که مدیران در سطوح مختلف به آن توجه دارند.

دهقانی بیان داشت: استان بوشهر در جهت تامین آب شرب یکی از مناطق بحران‌زا است و بیش از 90 درصد آب شرب این استان از مناطق دور دست استان‌های کهکیلویه و بویر احمد و فارس تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: تقویت و توسعه شبکه آب‌رسانی استان بوشهر مساله مهمی است که مسئولان آب استان به آن توجه دارند و در این راستا تلاش می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: شهرستان دشتستان از نقاط مهم استان بوشهر است و با توجه به گستردگی این شهرستان ارائه خدمات به مردم دشتستان از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به این امر توجه ویژه‌ای دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: خط انتقال آب کوثر یکی از منابع ارزشمند در تهیه منابع آبی استان است و ایجاد خط دوم آب‌رسانی کوثر یکی از راه‌های افزایش منابع آبی استان بوشهر محسوب می‌شود.

دهقانی با تشریح ضرورت اجرای این طرح ابراز داشت: برای افزایش میزان آب ورودی به خط انتقال  ایجاد این خط آبرسانی ضروری است.

وی افزود: استفاده از چاه‌های موجود در استان به‌منظور تامین آب شرب مورد نیاز شهرهای استان از رویکردهایی است که هم‌اکنون شاهد استفاده از آن در سطح استان هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ابراز داشت: کف‌شکنی چاه‌های مورد استفاده در تامین آب شرب و اجاره چاه‌های جدید به این منظور به‌صورت جدی در دستور کار مسئولان آب و فاضلاب استان قرار دارد.

دهقانی عنوان کرد: تخصیصی اعتبارات مورد نیاز به‌منظور اجرای طرح‌های مورد نیاز شهرستان در عرصه آب‌رسانی و توسعه شبکه‌های آب شهری از اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود مسئولان دشتستان به‌صورت ویژه به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول