اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی:

بناب از نگرانی تامین آب شرب بهداشتی خارج می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: با هزینه‌ای بالغ بر 23.49 میلیارد ریال طرح آبرسانی به شهر بناب با جدیت در حال اجرا است.

بناب از نگرانی تامین آب شرب بهداشتی خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رضا پوررجب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص طرح آبرسانی بناب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با هدف بهره‌مندی مردم از آب شرب سالم و بهداشتی، ذخیره‌سازی آب برای روزهای گرم سال، استفاده بهینه از چاه‌های موجود، تعدیل فشار و بهبود کیفیت آب مصرفی شهروندان در بعضی از مناطق شهر طرح آبرسانی به شهر بناب را از سال 87 آغاز کرده است.

مدیر عامل شرکت با اشاره به اهمیت طرح آبرسانی شهر بناب گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی به منظور تامین آب شرب شهر بناب در سال‌های اخیر طرح‌های مختلفی از جمله حفر و تجهیز چندین حلقه چاه، اجرای چندین کیلومتر خط انتقال را انجام داده است.

مدیر عامل شرکت در ادامه به مشخصات و میزان پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی شهر بناب اشاره کرد و افزود: طرح آبرسانی به بناب شامل اجرای خط انتقال به طول 7 هزار متر در اقطار 300 میلیمتری از جنس پلی‌اتیلن و آزیست با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، احداث مخزن 10 هزار متر مکعبی با پیشرفت فیزیکی 82 درصد، تجهیز یک حلقه چاه و همچنین احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 140 لیتر در ثانیه با پیشرفت فیزیکی 100 درصد در حال اتمام است.

وی در خصوص هزینه اجرای طرح گفت: طرح آبرسانی به شهر بناب با هزینه‌ای بالغ بر 23.49 میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای عمومی و منابع داخلی شرکت اجرا شده است.

پوررجب اظهار امیدواری کرد که این طرح در صورت تامین اعتبار و اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال با کمک و همکاری مسئولان استانی بزودی به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/60001/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول