اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بویراحمد:

سپیدار مرکزی با کمبود آب شرب مواجه است/مسئولان همت ورزند

بخشدار مرکزی بویراحمد از کمبود آب شرب سپیدار مرکزی این شهرستان خبر داد و خواستار رفع مشکل آب در این منطقه شد.

سپیدار مرکزی با کمبود آب شرب مواجه است/مسئولان همت ورزند

برزو شجاعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به وضعیت معیشتی حوزه استحفاظی خود پرداخت و گفت: در حال حاضر بر اساس گزارشات واصله از سوی مردم و ابراز گلایه‌مندی آنها از وضعیت کنونی آب شرب بخش مرکزی بویراحمد با مشکل مواجه شدیم.

بخشدار مرکزی بویراحمد تصریح کرد: آب شرب حوزه سپیدار مرکزی شهرستان با 17 روستا که بیش‌از پنج هزار نفر را زیرپوشش خود قرار داده با کمبود آب شرب مواجه شده که انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

شجاعی‌پور اذعان کرد: حوزه سپیدار مرکزی به دو قسمت سر سپیدار و سپیدار تقسیم شده و با وجود جمعیت انبوهی که در این منطقه ساکن هستند در بیشتر مواقع شبانه‌روز آب شرب به صورت کلی قطع بوده که قطعی مکرر مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

گلایه‌مندی مردم سپیدار از کمبود آب/مسئولان همت ورزند

این مسئول ادامه داد: در مواقعی که آب به صورت پاره‌وقت وجود دارد باعث نارضایتی‌های زیادی شده، است.

بخشدار مرکزی بویراحمد با بیان اینکه به عنوان مسئولان باید به گرفتاری‌های مردم توجه کنیم، گفت: انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه‌ای به کمبود جدی آب شرب سپیدار مرکزی داشته باشند تا بتوان میزان رضایت‌مندی مردم منطقه را به دست‌ آورد.

شجاعی‌پور ضمن تاکید مجدد به مسئولان آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خواستار رسیدگی و رفع کمبود آب شرب منطقه سپیدار مرکزی شد و گفت: با توجه به فصل تابستان و گرمای طاقت‌فرسا و میزان نارضایتی و گلایه‌مندی مردم منطقه انتظار می‌رود مسئولان همت مضاعفی نسبت به رفع موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول