اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

طرح زوم‌بندی آب شرب اردبیل در حال اتمام است

فرماندار اردبیل گفت: طرح زوم‌بندی آب شرب اردبیل با هفت میلیارد تومان هزینه‌کرد در حال اتمام است.

طرح زوم‌بندی آب شرب اردبیل در حال اتمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جریان بازدید از کارگاه طرح آبرسانی اردبیل که با همراهی کارشناسان، مسئولان و معاون عمرانی فرمانداری اردبیل انجام شد، اظهار داشت: طرح زوم‌بندی آب شرب اردبیل در حال اتمام است و به زودی تمام شبکه‌های آبرسانی اردبیل به یکدیگر متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های زوم‌بندی یک، دو و سه در اردبیل فشار آب شرب اردبیل در همه نقاط شهر متوازن و یکنواخت می‌باشد.

دبیر خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه و اتصال لوله‌های آب در سه نقطه از شهر در محله‌های حافظ، بسیج و میدان ایثار 2.5 بار فشار آب اضافه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با اجرای این طرح همشهریان دیگر شاهد افت فشار آب در این مناطق و سایر نقاط شهر نمی‌باشند.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل شهرداری، راهنمایی و رانندگی و همکاری مردم با پیمانکاران این پروژه بیان کرد: با این تعامل و همفکری اتصال نهایی لوله‌ها در سه نقطه یاد شده به صورت مطلوب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل گفت: ممکن است در طی سه یا چهار روز این کار انجام شده و اتمام این پروژه بزرگ آبرسانی در داخل شهر را شاهد باشیم تا ترافیک در این نقاط تعدیل شود.

دبیر یادآور شد: ‌با کمک و همکاری عوامل راهنمایی و رانندگی و خود مردم در اسرع وقت این کار به اتمام می‌رسد و شیرینی و حلاوت بهره‌برداری این طرح را مردم با رفع مشکلات افت فشار آب می‌کشند.

وی در ادامه افزود: ‌امید می‌رود دیگر در هیچ نقطه‌ای از شهر از جمله آپارتمان‌های چند طبقه شاهد کمبود و افت فشار آب نباشیم.

دبیر اظهار امیدواری کرد در سایه اجرای این طرح‌ها زمینه مساعد برای بهره‌مندی هموطنان از امکانات مناسب فراهم‌تر می‌شود و بسیاری از طرح‌ها نیز به نتیجه مورد نظر می‌رسد.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول