اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در گفت‌وگو با فارس:

مصر به خط مبارزه با آمریکا و صهیونیسم بازگردد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مصر باید به خط مبارزه با آمریکا و صهیونیسم بازگردد و اوضاع را به دست گیرد.

مصر به خط مبارزه با آمریکا و صهیونیسم بازگردد

سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امروز مهم‌‌ترین موضوع جهان اسلام، دشمن شکست خورده آن یعنی آمریکا و صهیونیسم است.

وی از جمله ترفندهای استکبار جهانی را تفرقه‌افکنی بین مسلمانان دانست و افزود: در این راستا بسیاری از خباثت‌ها و تبلیغات فریبنده را انجام می‌دهند؛ به نحوی بین مسلمانان تفرقه‌اندازی می‌کنند تا صهیونیسم را که در حلقه محاصره بیداری اسلامی است از این مهلکه نجات دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: بخشی از سناریوهای در حال اجرای دشمن، طرح بزرگ ایجاد تفرقه و شکاف بین جهان اسلام است که این هوشیاری بسیار بالای مسلمانان را در مقابله با این هجمه‌ها می‌طلبد.

نقدی ادامه داد: در قبال کارهایی که انجام می‌شود و ضرباتی که دشمن به جهان اسلام وارد می‌کند؛ باید مراقب باشیم که مبادا همدیگر را متهم کنیم چراکه متهم اصلی در اتفاقات ناگوار منطقه آمریکا و اسرائیل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر تروریست‌های کوردل با بمب‌گذاری در برخی کشورها تعدادی از شیعیان را به شهادت می‌رسانند نباید این اتفاق را به اهل سنت نسبت داد و شیعیان با هوشیاری در قبال این بمب‌گذاری‌ها هیچ واکنش متقابلی به اهل‌سنت نشان نداده‌اند.

نقدی اضافه کرد: ممکن است افرادی را استعمار به کار گیرد و به اسم شیعه در تریبون‌هایی که اختیار دارند به اهل سنت در قبال این بمب‌گذاری‌ها توهین کنند ولی امروزه مهم‌ترین وظیفه شیعه و اهل سنت حفظ وحدت، متهم نکردن یکدیگر و شناخت مسبب اصلی اتفاقات منطقه است.

وی با اشاره به نافرجام ماندن انقلاب مصر عنوان کرد: اخوان‌المسلمین مردم مصر را یکپارچه برابر آمریکا و اسرائیل فرا می‌خوانند؛ ولی مرتکب اشتباه بزرگی شدند و آن سپردن میدان به دشمن بود که نتیجه آن کودتای نظامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مصر باید به خط مبارزه با آمریکا و صهیونیسم بازگردد و اوضاع را به دست گیرد؛ ولی اگر در وضعیتی که هست باقی بماند ضربات بیشتری را متحمل و آسیب‌های جدی متوجه مردم آن می‌شود.

نقدی با اشاره به نقش کشورهای عربی در اتفاقات و جریانات منطقه عنوان کرد: مردم این کشورها با اسلام هستند، عدالت و حاکمیت خدا را می‌خواهند.

وی اذعان کرد: تعدادی از سران این کشورهای عربی وابسته به استعمار غرب هستند و بعضی از آن‌ها نوکر محض آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز سیاست آمریکا برای سرکوب کردن اخوان‌المسلمین تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و دفاع از ارتش مصر است.

انتهای پیام/77008/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول