اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حمله شیمیایی بهانه استکبار برای دستیابی به اهداف ننگین است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: استکبار جهانی حمله شیمیایی توسط ارتش سوریه را بهانه‌ای برای دستیابی به اهداف خود قرار داده است.

حمله شیمیایی بهانه استکبار برای دستیابی به اهداف ننگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال با اشاره به وضعیت بحرانی کشور سوریه اظهار داشت: استکبار جهانی حمله شیمیایی را بهانه‌ای برای دستیابی به اهداف خود قرار داده است.

رشتبری به هفته دولت و شهادت دولتمردان شهید اشاره کرد و گفت: شهید رجایی و باهنر در عین ساده‌زیستی برای تحقق اهداف اسلامی کوشیدند و در این راه به لقا‌الله دست یافتند.

وی از تمامی کارمندان خواست تا با الگو قرار دادن زندگانی این شهیدان راه حق و عدالت در خدمت‌رسانی به مردم با جدیت تلاش کنند.

رشتبری به دیدار مقام معظم رهبری با پادشاه عمان و گسترش همکاری‌های کشورمان و حل مسائل منطقه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: اتحاد تنها شرط پیروزی دنیای اسلام و غلبه بر کفر و استکبار است.

وی برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر با همکاری حوزه مقاومت شهید تندگویان خلخال را ستود و بیان داشت: برگزاری این یادواره درس ساده‌‌زیستی و شهامت در زندگی را به اقشار جامعه می‌آموزد.

وی با اشاره به رفتار با محبت در جامعه تصریح کرد: محبت یکی از عوامل محبوبیت انسان در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال رشادت رئیسعلی دلواری‌ها را نماد مقاومت و پایمردی و دفاع از وطن عنوان کرد و گفت: جوانان این مرز و بوم برای حفظ این خاک دلیر بی‌ریا از جان خود گذشتند تا این خاک همچنان سربلند و پیروز در جهان درخشش خود را حفظ کند.

انتهای پیام/62008/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول