اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت:

استکبار جهانی در تمام کشورها فتنه‌انگیزی می‌کند

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: استکبار جهانی امروز در تمام کشورها در حال فتنه‌انگیزی است و تلاش خود را برای ایجاد جنگ‌های داخلی به‌کار می‌گیرد.

استکبار جهانی در تمام کشورها فتنه‌انگیزی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد باقری پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف اخذ سردوشی دوره نهم کارکنان وظیفه مجموعه آموزشی نامجوی این شهر با تبریک اعیاد دهه کرامت سیره عملی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را تبیین کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر حکومت دیکتاتوری پهلوی، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی در تمام کشورها در حال فتنه‌انگیزی است.

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت ادامه داد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا با ایجاد جنگ‌های داخلی و برانگیختن اختلافات مذهبی مانع از به ثمر رسیدن انقلاب‌های برگرفته از بیداری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه دشمن در برخی از نقاط مختلف جهان اسلام بعضاً موفق به این کار شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی در زیر سایه قرآن کریم و تکیه بر رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و استواری و صلابت نیروهای مسلح آماده و جان برکف توانسته است در مقابل هجمه‌های بسیار سنگین دشمن در تمام عرصه‌ها از جمله جنگ سخت، نرم و تحریم‌های اقتصادی مقاومت کند.

باقری، با تصریح بر اینکه ایران اسلامی دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است، بر اهمیت ویژه مجموعه آموزشی شهید نامجو در ایجاد بستر مناسب برای نظامیان تحت آموزش و کارکنان وظیفه تأکید کرد.

وی، خاطرنشان کرد: تمام فرماندهان و مسئولان باید بر اجرای هر چه بهتر منویات فرماندهی کل قوا مبنی بر تقویت بعد معنوی و دینی افراد تحت آموزش اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان مراسم مذکور به برخی از نفرات جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول