اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

سرنوشت کشورهای اسلامی بدون ولی‌فقیه همین است / استکبار به اذان ما هم کار دارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشورهای اسلامی تا هنگامی که ولی‌فقیه ندارند، وضعیتی بهتر از این نخواهند داشت.

سرنوشت کشورهای اسلامی بدون ولی‌فقیه همین است / استکبار به اذان ما هم کار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام محمدتقی توکلی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روزی فرا می‌رسد که امام عصر (عج) ظهور کرده و جهان را در سیطره حکومت عدل قرار دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امام عصر (عج) مصلح و منجی خواهد بود و امروز حکومت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی راهی برای هموار شدن حکومت عدل الهی است.

توکلی افزود: در نظام ایران اسلامی دولت‌ها در گردش هستند و آنچه که دولت‌ها مشروعیت خود را از آن می‌گیرند، موضوع ولایت‌فقیه است و می‌توان گفت که دولت‌ها ثمره ولایت‌فقیه هستند.

این استاد دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، بالندگی و رشد نظام اسلامی را به واسطه نعمت ولایت فقیه دانست و متذکر شد: از عوامل بی‌ثباتی در کشورهای اسلامی همین نبود ولایت‌فقیه است.

وی به موضوع خاورمیانه و تجزیه آن اشاره کرد و یادآور شد: استکبار به دنبال آرامش‌بخشی به غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است و به همین خاطر دست از تلاش برای همنوا کردن حکومت‌های عربی با خود برای کمک به این جرثومه تباهی برنمی‌دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز در سوریه استکبار به دنبال اهداف رژیم صهیونیستی هستند و اراده و خواست مردم این کشور برای آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.

توکلی تأکید کرد: هنوز گزارش بازرسان در مورد چند و چون به کارگیری سلاح شیمیایی آماده نشده که آن‌ها برای این کشور حکم صادر می‌کنند و به همین خاطر امروز همه در جهان فهمیده‌اند که آمریکا با کمک تکفیری‌ها و سلفی‌ها به دنبال چه هستند.

این سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت هشتم شهریور بیان می‌شد، عنوان کرد: استکبار جهانی حتی با اذان ما هم کار دارد و خوب یادمان می‌آید که انگلیسی‌ها از اذان ما می‌پرسیدند و می‌گفتند اگر این اذان با اقدامات استعماری ما در ایران کاری ندارد بگذارید پخش شود که خطری برای ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول