اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز طرح هجرت را یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور دانست.

طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی مصائبی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح هجرت سه دانش‌آموزی در این شهرستان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش حس مسئولیت‌پذیری، آموزش مهارت‌های زندگی، غنی‌سازی اوقات فراغت و نیز اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و مشارکت مردم به‌ویژه دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به اجرای این طرح به‌ صورت همزمان در همه مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان، افزود: طرح هجرت سه با همکاری سپاه ناحیه البرز، اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز و بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه البرز در تابستان اجرا شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز بیان کرد: طرح هجرت موجبات عمران و آبادانی مدارس و مراکز آموزشی را فراهم کرده که در واقع این کار یکی از فعالیت‌های مهم فرهنگی است.

مصائبی اجرای این طرح را موجب نشاط جوانان و افزایش آنان به مسائل مهم عقیدتی و اخلاقی دانست و گفت: طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور است که باید نسبت به تقویت این اردوها اهتمام ورزیم.

این مسئول با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به تحصیل، تهذیب و ورزش در بین جوانان تصریح کرد: قرائت قرآن و آموزش احکام دینی در فضای آموزشی و فعالیت‌های دانش‌آموزان در بهسازی و رنگ‌آمیزی مدارس از جمله گام‌هایی است که برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری برداشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز مهم‌ترین هدف اجرای طرح هجرت سه را آموزش قرآن کریم عنوان کرد و گفت: محافل انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی موجب ایجاد و تعمیق هویت دینی، انگیزه و بهره‌وری هرچه بیشتر از این نعمت الهی در زندگی می‌شود.

انتهای پیام/77008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول