اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

اجرای طرح هجرت دانش‌آموزان در 114 مدرسه زنجان

مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 114 مدرسه در اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان شهرستان زنجان شرکت کردند.

اجرای طرح هجرت دانش‌آموزان در 114 مدرسه زنجان

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی در طول تابستان برنامه‌های مختلفی را در مدارس استان زنجان برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دختر بیشتر به زیباسازی مدارس، دیوارنویسی و کارهای فرهنگی مانند تمیز کردن کتابخانه و نمازخانه می‌پردازند، تصریح کرد: پسران نیز به فعایت‌های مرمت و بهسازی مدارس مشغول می‌شوند.

مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در تابستان سال‌جاری قرار بر این بود که 700 مدرسه در اردوهای طرح هجرت استان زنجان شرکت کند، گفت: به علت کمبود مصالح و مشکلات موجود در آموزش و پرورش و نوساری مدارس به 114 مدرسه در شهرستان زنجان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بیشتر دانش‌آموزان در مدارس خودشان مشغول فعالیت هستند، اذعان داشت: به این دلیل آنها در طول سال تحصیلی در حفظ و نگهداری مدارس خود می‌کوشند.

امندی اضافه کرد: اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان بسیجی فقط در طول تابستان برگزار می‌شود.

وی به اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی اشاره کرد و افزود: دانشجویان علاوه بر تابستان در تعطیلات عید نوروز نیز در اردوهای جهادی و محلات شرکت می‌کنند.

مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه یک‌هزار و 128 نفر از دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی سال‌جاری شرکت کردند، گفت: این دانشجویان به فعالیت‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و ... می‌پردازند.

وی ادامه داد: دانشجویان خواهر به بحث بهداشت، درمان و فرهنگ‌سازی بهداشتی می‌پردازند.

امندی خاطرنشان کرد: همچنین برادران نیز در این اردوها به برنامه‌های مختلف عمرانی مانند تعمیر و مرمت مساجد، مدارس و... می‌پردازند.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول