اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار در بین دانش‌آموزان می‌شود

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار در بین دانش‌آموزان می‌شود.

طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار در بین دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در سومین جلسه طرح هجرت 3 گفت: طرح هجرت نتایج تربیتی مثبتی را برای دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح هجرت موجب ایجاد روحیه کار و تعاون در بین دانش‌آموزان می‌شود، تصریح کرد: ایجاد تخصص برای دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنها برای حضور در بازار کار از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت‌هایی که در قالب طرح هجرت انجام می‌شود، اظهار داشت: تعمیر و بازسازی نیمکت، محراب مساجد و رنگ‌آمیزی دیوار کلاس مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح اجرایی می‌شود.

وی به نحوه انجام فعالیت‌های دانش‌آموزی در قالب طرح هجرت اشاره کرد و گفت: این فعالیت‌ها در قالب تعاونی و مشارکتی صورت می‌گیرد.

بهلولی در ادامه از آغاز به کار 151 عرصه برای طرح هجرت خبر داد و افزود: این عرصه‌ها برای فعالیت عمرانی دانش‌آموزان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این عرصه‌ها دانش‌آموزان نسبت به تعمیر و ساخت محراب و قاب کردن عکس‌ها اقدام می‌کنند، عنوان کرد: امید است تا پایان نیمه نخست شهریورماه تعمیر و تجهیز مدارس به پایان برسد.

انتهای پیام/73005/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول