اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

اجرای 16 پروژه در طرح هجرت شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از اجرای 16 پروژه در طرح هجرت شهرستان عسلویه خبر داد.

اجرای 16 پروژه در طرح هجرت شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی صبح امروز در آیین افتتاحیه طرح هجرت 3 در عسلویه گفت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای رشد و پیشرفت نظام اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: ماموریت بسیج سازندگی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم، اشاعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش، کسب تجربیات شغلی و مهارتی و کمک به اقتصاد جامعه است و در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: تنها عامل پیشرفت در بسیج داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی و کار است و بسیجیان همواره مطیع اوامر ولایت فقیه هستند.

رفعتی بر لزوم پیشبرد برنامه‌های بسیج سازندگی تاکید کرد و یادآور شد: مقام عظمای ولایت، امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده و ما باید تمام تلاش خود را برای محقق شدن شعار امسال به کار ببندیم.

وی از اجرای 16 پروژه در طرح هجرت شهرستان عسلویه خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها با تلاش بسیجیان و با همکاری دهیاران عسلویه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه بر ضرورت و اهمیت اجرای طرح هجرت 3 در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: همکاری همه دستگاه‌ها در این مسیر لازم است.

فرماندار عسلویه نیز بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات در اجرای طرح هجرت در کنار ناحیه مقاومت سپاه و اداره آموزش و پرورش تاکید کرد.

مجید محمودی از مسئولان برگزاری اجرای طرح هجرت 3 و طرح اوقات فراغت در سال‌های گذشته تقدیر کرد و خواستار تلاش دسته‌جمعی برای موفقیت در اجرای این طرح شد.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول