اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان خبر داد

مشارکت 13 هزار نفر روز دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت زنجان

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان گفت: 13 هزار نفر روز دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت 3 شهرستان زنجان مشارکت می‌کنند.

مشارکت 13 هزار نفر روز دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرشاد پیری ظهر امروز در بازدید از اردوهای طرح هجرت 3 برادران و خواهران بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه زنجان اظهار کرد: بسیج سازندگی شهرستان زنجان از سال 79 با هدف خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط برای جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی است.

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بسیج سازندگی در طول 13 سال گذشته خدمات بسیاری را در مناطق روستایی و محروم انجام داده است، افزود: فلسفه وجودی بسیج سازندگی خدمت به آحاد مختلف جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در راستای منویات مقام معظم رهبری فعالیت‌های مختلفی را در حوزه جهاد اقتصادی با در نظر گرفتن شعار حماسه اقتصادی برگزار می‌کند.

پیری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی برای ارائه خدمات، اردوهای جهادی هفت روزه برگزار می‌کند، تصریح کرد: همچنین اجرای اردوهای یک روزه حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

وی به برنامه‌های اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی و بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: این اردوها با همکاری دستگاه‌‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود.

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: لوله‌گذاری، انتقال آب کشاورزی، تجهیزات اقتصاد مقاومتی و ده‌ها طرح دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی  کارگاه‌های ورمی کمپوست، واحدهای گلخانه‌ای، زنبور‌داری، پرورش ماهی و ... راه‌اندازی کرده است، افزود: برای کمک به احداث این واحدها تسهیلاتی از طرف بسیج سازندگی ارائه می‌شود.

پیری با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت سال جاری در 114 عرصه اجرا می‌شود، اظهار کرد: اجرای این عرصه‌ها از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه‌ها با همین سرعت بیش از 90 درصد اهداف پیش‌بینی شده محقق می‌شود.

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه برای اجرای عرصه‌های مختلف طرح هجرت 13 هزار نفر روز دانش‌آموز در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند، گفت: همچنین بیش از 200 نفر روز بسیج فرهنگی در این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت‌های دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت اشاره کرد و گفت: زیباسازی مدارس، رنگ‌آمیزی دیوار، خط‌کشی زمین ورزش، جوشکاری و بهسازی میز و نیمکت، سازماندهی کتابخانه‌های مدارس، نمازخانه و ... از اقدامات دانش‌آموزان بسیجی است.

انتهای پیام/73008/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول