اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در عنبرآباد اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت عنبرآباد برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در عنبرآباد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسفندیار سنجری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: اسلام ما مدیون ایثارگری جوانان و نوجوانانی است که با از خود گذشتگی در راه اسلام ناب محمدی تا آخرین لحظه ایستادگی کردند و امروزه آرامش ما از همان جوانان است که در راه اسلام با دشمن مقابله کردند تا ارزش‌های اسلامی زنده بماند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان عنبرآباد بیان داشت: فضای شهر در نخستین روز هفته دفاع مقدس متناسب با این هفته تزئین و غبارروبی و گلباران قبور شهدا انجام می‌شود.

سنجری گفت: رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدای دهستان امجز، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: ویزیت رایگان با همکاری شبکه بهداشت عنبرآباد در سطح شهرستان و روستاها و برگزاری مراسم سخرانی توسط اساتید حوزه‌های علمیه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عنبرآباد است.

سنجری افزود: در این هفته تمام مدیران شهرستان با لباس بسیجی به محل کار خود می‌آیند که این موضوع با توافق مدیران و فرماندار صورت گرفته است.

محمد توکلی رئیس حوزه علمیه امام هادی (ع) عنبرآباد اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت در شهرستان عنبرآباد به همت مسئولان با شکوه خاصی در مساجد برگزار می‌شود که نشان‌دهنده این است که مسئولان به مسائل فرهنگی اهمیت فراوانی می‌دهند.

وی تصریح کرد: همه ما باید در شادی اهل بیت (ع) نقش داشته باشیم و در اندازه توان خود برای بهتر برگزار شدن مراسم‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول