اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

افتتاح 2 سالن ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در خرم‌دره

فرماندار خرم‌دره گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس دو سالن ورزشی در خرم‌دره افتتاح می‌شود.

افتتاح 2 سالن ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از هر فرصتی برای رسیدن به این هدف بهره می‌گیرند.

وی افزود: برای مقابله با این توطئه‌ها باید با همه توان با ابزارهای موجود در برابر این موضوع به ویژه جنگ نرم دشمن ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به توطئه دشمن برای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اشاره و اضافه کرد: باید مربیان و معلمان دانش‌آموزان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه کرده و ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یار و یاور باشند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ و حراست از دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است.

نوری‌پور در ادامه تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج به همه آحاد جامعه تعلق دارد و جذب فعالان عرصه هنر در این حوزه می‌تواند باعث شکوفایی استعدادهای جوانان و پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه ابراز داشت: با توجه به توطئه‌های دشمنان در زمینه حذف فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در میان جوانان، ایشان باید با ایستادگی در برابر این توطئه‌ها نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از هیچ فرصتی در خصوص نفوذ در افکار جوانان پاک کشورمان دریغ نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در این میان جوانان باید با هوشیاری و ذکاوت لازم این توطئه‌ها را خنثی کرده و در زمینه توسعه و تعالی کشور عزیزمان قدم بردارند.

گفتنی است برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه ناحیه‌ خرم‌دره، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران‌، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری و افتتاح 2 باب سالن ورزشی صالحین از برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول