اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه:

برخی ادارات در بزرگداشت دفاع مقدس کمرنگ ظاهر می‌شوند

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: برخی ادارات و نهادها در برگزاری باشکوه برنامه‌های دفاع مقدس کمرنگ ظاهر می‌شوند.

برخی ادارات در بزرگداشت دفاع مقدس کمرنگ ظاهر می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، لهراسب رحمتی امشب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود 423 شهید سوادکوه به اهمیت برگزاری بزرگداشت شجاعت و تلاش رزمندگان اشاره کرد و گفت: انتقال فرهنگ شهادت از اولویت‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس شاهد جنگ سخت و شجاعت برجسته رزمندگان در آن بوده‌ایم، افزود: نسل امروز با جنگ نرم در برابری دشمنی قرار دارند که مکان مشخصی ندارد و نسل امروز باید با شناخت گذشته در برابر جنگ برنامه‌ریزی کنند.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و برنامه‌ریزی فعال ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه برای برگزاری مناسب هفته دفاع مقدس، یادآور شد: برخی ادارات و نهادها در برگزاری باشکوه برنامه‌های دفاع مقدس کمرنگ ظاهر می‌شوند که باید همکاری لازم با ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس داشته باشند.

رحمتی با تأکید بر اینکه بازاریان و اصناف همواره از پیشگامان انقلاب اسلامی و از پشتیبانان قوی هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، گفت: بازاریان و اصناف در برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس فعالانه مشارکت داشته باشند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مسئولان 9 کمیته ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه تشکیل شد و برنامه‌ریزی لازم برای هماهنگی برنامه‌های این هفته انجام شد.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول