اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خبر داد

برگزاری بیش از 50 مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری بیش از 50 مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری بیش از 50 مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین

مجید بذرافشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در جنوب استان تهران با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته با نام شهدایی مزین گشته که از جان و مال خود گذشتند تا نام سرزمین مادری خود را در سایه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همیشه جاودانه سازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: شهدا؛ مظهر اقتدار، شجاعت، استقامت و جوانمردی هستند و باید برای حفظ جایگاه و شأن این عزیزان هرساله برنامه‌هایی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن تدوین کرد.

این مقام مسئول گفت: ادارات، نهادها و ارگان‌ها می‌توانند با همکاری یکدیگر، برنامه‌هایی را مدنظر قرار دهند تا بتوان با همدلی در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این هفته تلاش کنند.

بذرافشان ادامه داد: مسئولان شهرستان ورامین نیز طبق سنوات گذشته با برپایی جلسات مختلف سعی در برگزاری برنامه‌هایی دارند تا فرهنگ شهادت و ایثار را همچنان زنده نگاه دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بر حسب وظیفه، برنامه‌های خاصی برای این ایام تدارک دیده است تا بتواند دین خود را به شهدا، خانواده‌های این عزیزان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ادا کند.

این مسئول اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان از مهمترین اتفاقات این هفته خواهد بود که در نظر است بیش از 50 مسابقه در رشته‌های مختلف برگزار شود.

بذرافشان گفت: با توجه به تقارن این ایام با هفته تربیت‌بدنی و ورزش مقرر کرده‌ایم همایشی باعنوان پهلوانان شاهد را پایه‌ریزی کنیم تا بتوان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود پیوند ناگسستنی ورزش و شهادت را همچنان حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات با آغاز هفته دفاع مقدس کلید خواهد خورد و اختتامیه آن با برپایی همایش پهلوانان شاهد در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به انجام خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: در همایش فوق نفرات و تیم‌های برتر که توانسته‌اند در این دوره از مسابقات عنوان‌های قهرمانی را به خود اختصاص دهند تجلیل می‌شوند.

بذرافشان عنوان کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در این جشنواره از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که دارای اهمیت و جایگاه خاص خود است.

وی گفت: در نظر داریم در طول این ایام دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، حضور در مزار شهدای گمنام به‌همراه پرسنل اداری و غبارروبی مزار شهدا را در دستور کار قرار دهیم تا دین خود را هرچند ناچیز در قبال این بزرگواران ادا کرده باشیم. 

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول