اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

نقش همدان در دفاع مقدس بازگو شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: نقش استان همدان در هشت سال دفاع مقدس بازگو شود.

نقش همدان در دفاع مقدس بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌احسان قنبری ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازسازی عملیات والفجر 5 در همدان اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز استان همدان در زمینه بازسازی عملیات‌ والفجر مانند سال‌های گذشته جزو استان‌های برتر کشور شناخته شود.

وی ادامه داد: باید تمام توان خود را برای بازسازی این عملیات به کار بگیریم تا تمام حوادث و وقایع گذشته را برای جوانان و نسل امروز بازگو کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان خاطرنشان کرد: قرار بر این شده در هر سال یک عملیات که استان همدان در آن نقش کلیدی داشته بازسازی شود.

وی ادامه داد: این مهم باعث می‌شود تا بتوانیم نقش استان همدان در طی عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان به نمایش بگذاریم.

قنبری تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های دخیل در امر بازسازی عملیات والفجر در همدان موظف هستند تا یک نماینده تا‌م‌الاختیار را برای هماهنگی امور به سپاه معرفی کنند تا کار‌ها به بهترین شکل ممکن پیش برود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 70 درصد پذیرایی از عموم مردم به عهده سپاه انصارالحسین(ع) بوده است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها باید برای بحث‌های مختلف بازسازی عملیات والفجر پیشقدم شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس به آحاد جامعه تعلق دارد، ادامه داد: همه باید جانفشانی و ایثارگری شهدا را به همگان معرفی کنیم.

روح‌الله عروجی یادآور شد: بازسازی عملیات‌های مختلف یکی از برنامه‌های مهمی است که همه مدیران دستگاه‌ها باید در اجرای آن مشارکت داشته باشند. 

انتهای پیام/89007/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول