اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان قزوین صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه و رزمایش در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به منظور هماهنگی مراسم رژه 31 شهریور ماه و برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس جلسه‌ای با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و نمایندگان نهادها و سازمان‌های اجرایی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه و رزمایش در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به منظور هماهنگی مراسم رژه 31 شهریور ماه و برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس بعد از ظهر امروز جلسه‌ای با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و نمایندگان نهادها، سازمان‌های اجرایی استان در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان قزوین برگزار شد.

        

معاون اجرایی سپاه استان در این نشست با اشاره به ماهیت دفاع مقدس به عنوان یک پیام جهانی گفت: دفاع مقدس به همه مسلمانان جهان ثابت کرد که می‌شود با عزم و اراده در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کرد و ملت بزرگ ایران هشت سال در برابر تجاوز دژخیمان ایستادند.

عباس برزگر با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و مراسم رژه 31 شهریور ماه بر همکاری همه نهادها تأکید کرد.

مسئول کمیته رسانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس هم در ابتدای این نشست گفت: دفاع مقدس از چند جهت با سایر جنگ‌های دنیا تمایز دارد و مهم‌ترین این تمایز این بود که دفاع مقدس ما یک جهاد همه‌جانبه در راه خدا بود.

سعید دهقان نیری با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای فرهنگی برای بیان ابعاد گسترده دفاع مقدس و معرفی آن به نسل‌های آینده بهره برد از صدا و سیمای قزوین و سایر رسانه‌های استان خواست تا از همه ظرفیت خود برای پاسداشت این هفته عظیم و مقدس استفاده کنند.                         

هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 و مسئول اجرای رژه 31 شهریور ماه نیز در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص مراسم رژه مطالبی بیان و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس و رژه 31 شهریور ماه فرصتی است مغتنم برای اینکه ملت ما بار دیگر با آرمان‌های نظام و شهدا تجدید عهد کنند و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی به رخ دنیا کشیده شود.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و رزمایش از جمله برنامه‌های محوری این هفته است.

لازم به ذکر است افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی و حوزه و پایگاه مقاومت بسیج در استان، مسابقات ورزشی و فرهنگی، همایش‌ها و مراسم‌های متنوع علمی و فرهنگی و سیاسی نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/77008/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول