اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قوچان اعلام کرد

ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس در فرهنگ عمومی جامعه

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قوچان گفت: باید با توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری فرهنگ دفاع مقدس در فرهنگ عمومی کشور تبیین شود.

ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس در فرهنگ عمومی جامعه

به گزارش خبرنگار فارس از قوچان، رمضان‌علی حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه پشتیبانی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری قوچان اظهار داشت: مردم و مسئولین باید به واقعیت دفاع مقدس توجه ویژه‌ای داشته باشند و بدانند که چگونه هم‌اکنون در ساحل امن و آرامش قرار داریم.

وی تاکید کرد: باید اقتدار و خودباوری مردم ایران و نیز نقش استکبار جهانی در جنگ تحمیلی هشت ‌ساله و آشنا ساختن مردم با نقشه‌های خارجی نیز مدنظر قرار بگیرد.

معاون فرماندار قوچان با بیان این مطلب که باید به دنبال ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس باشیم، تاکید کرد: توجه به شهدای برجسته و الگوبرداری از کردار و رفتار شهیدان و تبیین آن در سطح جامعه باید توسط مسئولین فرهنگی شهرستان مورد بازنگری قرار گرفته تا بتوان حداکثر بهره‌برداری را انجام داد.

وی یادآور شد: باید به جهانیان این موضوع را فهماند که مردم ایران با همبستگی ملی و مشارکت عمومی که توسط امام خمینی(ره) فراهم شده در مقابل جبهه استکبار ایستادگی و در طول هشت‌سال جنگ تحمیلی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کرده است.

حسین‌زاده ایجاد تفرقه در میان مسلمانان و مردم جهان را ناشی از خوی استکباری مستکبران دانست و افزود: امروز آمریکا و اسرائیل به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد تفرقه و جنگ در میان مسلمان کشور سوریه هستند که نشان از خشم دشمنان و نقشه فتنه‌جویانانه جبهه استکبار دارد.

وی ادامه داد: حمایت از کشوری توسط جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به قیمت فشار بر ملت ایران نبوده و دشمنان ایران با تبلیغات غیرواقعی به دنبال زیر سوال بردن نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولین آن هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قوچان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر موضوعات فرهنگی به‌خصوص مسائل مربوط به جنگ دارند که باید با توجه به فرمایشات و منویات ایشان فرهنگ دفاع مقدس در فرهنگ عمومی کشور تبیین شود.

انتهای پیام/2202/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول