اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال:

شورا و شهرداری یار توانمند توسعه کتابخانه‌ها باشند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال که خود از منتخبان شورای چهارم شهر خلخال است از شهرداری و شورای شهر خواست تا یار توانمند مجموعه کتابخانه‌های عمومی در پیشبرد بهتر امور باشند.

شورا و شهرداری یار توانمند توسعه کتابخانه‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، خدابخش برسان در جریان بازدید مسئولان شهری خلخال به ویژه اعضای منتخب دور چهارم شورای شهر و شهردار خلخال از کتابخانه‌های عمومی خلخال اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ مطالعه اساس توسعه فرهنگی هر شهر است.

برسان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی خلخال، حضور شهردار و اعضای منتخب شورای شهر را مؤید اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی در نزد مسئولان شهری دانست.

وی که خود از منتخبین دوره چهارم ضشورای این شهر است، ساخت و تکمیل کتابخانه مرکزی را در کنار کمبود تجهیزات کتابخانه‌های عمومی از مهمترین اولویت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال اعلام کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال اظهار‌ امیدواری کرد که مسئولان شهری با اهتمام نسبت به پرداخت به موقع 0.5 درصد مصوب، زمینه توسعه کتابخانه‌ها را فراهم آورند.

در این دیدار، شهردار و اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر خلخال نیز با اظهار خرسندی نسبت به حضور در کتابخانه عمومی شهید عاشوری‌زاده، نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان را پایه و اساس توسعه فرهنگی در سطح شهر دانسته و این مهم را در نتیجه توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی ارزیابی کردند.

در این بازدید مسئولان شهری خلخال نسبت به حل مشکلات کتابخانه‌های عمومی خلخال قول مساعد داده و اظهار امیدواری کردند که با ساخت و تکمیل کتابخانه مرکزی خلخال، شهروندان شاهد خدمات‌رسانی مهمترین نهاد فرهنگی منطقه باشند.

در این دیدار اعضای منتخب دور چهارم شورای شهر و شهردار خلخال با حضور در کتابخانه‌ عمومی شهید عاشوری‌زاده از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی این شهر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در تجلیل از مقام ایثار و شهادت مردان سرافراز دوران دفاع مقدس رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال با حضور در منزل آزاده سرافراز خلخالی، یاد و خاطره ایثارگران دفاع مقدس را گرامی داشت.

خدابخش برسان اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر همیشه یادآور وظیفه مهم مسئولان در قبال ایثارگران دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی به عنوان طلایه‌داران عرصه توسعه فرهنگی کشور، وظیفه دارند تا شهروندان را بیشتر با شهدا و ایثارگران آشنا کنند، افزود: در همین راستا، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشو سعی دارد تا با غنی‌سازی کتابخانه‌های عمومی از کتب ویژه خاطرات و سرگذشت ایثارگران کشور، جوانان را هر چه بیشتر با الگوهای شجاعت و ایستادگی آشنا سازد.

در این دیدار ، اثباتی، آزاده سرافراز خلخالی نیز با تقدیر از خدمات کتابخانه‌های عمومی، اظهار امیدواری کرد شهروندان خلخالی با نگاه جدی تر به مقوله کتاب و مطالعه، بیش از پیش در ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه فرهنگی منطقه کوشا باشند.

انتهای پیام/62004/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول