اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شرکت تعاونی پسته رفسنجان:

دولت کشاورزان را حمایت مالی و تحقیقاتی کند

نماینده شرکت تعاونی پسته رفسنجان گفت: دولت در بعد حمایت مالی و در مسائل تحقیقاتی زمینه را مهیا کند تا کشاورزان با خیال آسوده وارد زمین شوند و به کشاورزی بپردازند.

دولت کشاورزان را حمایت مالی و تحقیقاتی کند

محسن هاشمیان در حاشیه همایش تخصصی پسته در رفسنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به مظلوم واقع شدن محصول پسته در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت 20 سال سفر به کشورهای دنیا در مورد تولید کننده و مصرف کننده به این مهم رسیدم که بخش کشاورزی در کشورهای توسعه یافته، کم توسعه و در حال توسعه از مهم‌ترین بخش‌ها است.

نماینده شرکت تعاونی پسته رفسنجان تصریح کرد: کشاورزی استقلال کشورها است و اگر به زیربنای کشاورزی توجه نشود، کشور استقلال ندارد.

هاشمیان تصریح کرد: دولت‌ها با حمایت در بخش کشاورزی به کشاورزان کمک می‌کنند و کشاورز بدون هیچ دغدغه‌ای در باغ و مزرعه خود کشت و زرع می‌کند.

وی گفت: دولت در بعد حمایت مالی در بخش مالیات و در مسائل تحقیقات دانشگاهی زمینه را مهیا کند تا کشاورزان با خیال آسوده وارد زمین شوند و به کشاورزی بپردازند.

هاشمیان با بیان اینکه برای حفظ استقلال کشور و پیشرفت در بخش‌های مختلف باید بخش کشاورزی را تقویت کنیم، اذعان کرد: کشاورزی ریشه در وجود انسان‌ها دارد و اشتغالزایی بخش کشاورزی از بخش صنعت بیشتر است.

نماینده شرکت تعاونی پسته رفسنجان با تأکید بر اینکه کشاورز با 50 تن پسته نباید به دنبال واسطه بگردد، بیان داشت: شرکت تعاونی پسته رفسنجان زمانی که در اوج قدرت بود، تمام کارها را به عهده می‌گرفت و کسی هم مشکلی نداشت، اما در درازمدت بسته شد و ما طی مدت 15 سال بیش از 150 میلیارد تومان سود به بانک‌ها دادیم.

انتهای پیام/80016/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول