اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

شوراها محور وحدت و همدلی شهرها هستند

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: شوراها محور وحدت و همدلی شهرها هستند و باید در راستای وحدت حرکت کنند.

شوراها محور وحدت و همدلی شهرها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عنبرآباد اظهار داشت: شوراها محور وحدت و همدلی شهرها هستند و باید در راستای وحدت حرکت کنند، زیرا همدلی اعضای شورای اسلامی نشان وحدت مردم است.

وی افزود: خدمت به مردم باید اصلی‌ترین وظیفه شوراها باشد و خدمات بر اساس صلاح و مصلحت و بر پایه مشورت انجام گیرد تا رشد و توسعه متوازن در شهر صورت گیرد.

کمالی تصریح کرد: همواره کارها و طرح‌هایی که شورای اسلامی شهر مصوب می‌کند باید کار کارشناسی انجام گیرد تا خروجی مناسبی را داشته باشد.

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد بیان داشت: جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای سه شهر عنبرآباد، مردهک و دوساری برگزار شد که اعضا با رأی مخفی رئیس شورا، نایب رئیس و منشی را به مدت یک سال انتخاب کردند.

کمالی گفت: در شهر عنبرآباد کرامت احمدیوسفی رئیس شورای اسلامی شهر عنبرآباد، نعیم سالاری نایب رئیس وعلی چاره به عنوان منشی انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر دوساری حسین رضایی رئیس شورای اسلامی و محمد خالصی‌قربان نایب رئیس و در شهر مردهک نیز منصور آشکار به عنوان رئیس شورای شهر معرفی شد.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول