اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور منتخبان

روسای شوراهای فومن و ماسوله معرفی شدند

اعضای هیئت رئیسه شوراهای شهر فومن، ماکلوان و ماسوله معرفی شدند.

روسای شوراهای فومن و ماسوله معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اعضای جدید شورای اسلامی شهرهای فومن، ماکلوان و ماسوله عصر امروز با حضور در جلسه تشکیل هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهر، طبق دستورالعمل شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با حضور فرماندار فومن و قرائت سوگند به صورت رسمی فعالیت چهار ساله خود را آغاز کردند.

فرماندار فومن در این مراسم با قدردانی از حضور اعضای شوراهای اسلامی در حماسه سیاسی و تشویق مردم در خلق این حماسه، اظهار کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات اخیر موجب پشتوانه و دلگرمی اعضای شورا است. 

وی پاسخ اعتماد به این حرکت مردم را تلاش برای رونق بخشیدن به شهرستان و خدمات‌دهی شایسته به مردم دانست.

اسماعیل قربانزاده، پس از قرائت سوگند نامه اعضای شورای اسلامی شهرهای فومن، ماکلوان و ماسوله، خاطرنشان کرد: اعضای شورا تلاش کنند با تعامل و برنامه‌ریزی مناسب زمینه حماسه اقتصادی را رقم زده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رعایت عدالت و انصاف پیشرفت و رونق منطقه را مد نظر داشته باشند.

اعضای شورای اسلامی شهرهای فومن، ماکلوان و ماسوله با قرائت سوگندنامه متعهد به حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و کوشا بودن در خدمت‌رسانی به مردم و موظف بودن به اجرای قانون اساسی و دیگر قوانین و مقررات کشور در چارچوب وظایف و اختیارات خود شدند.

در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی سه شهر مذکور، شاهین علیزاده به عنوان رئیس شورای اسلامی فومن، فرهاد نیک‌نهاد رئیس شورای اسلامی ماکلوان و احمد رحمتی‌خواه رئیس شورای اسلامی شهرک تاریخی ماسوله انتخاب شدند.

انتهای پیام/84002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول