اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

شوراها از حاشیه‌پردازی دوری کنند / به‌کارگیری افراد متخصص و نخبه در امور اجرایی شهر

فرماندار هندیجان گفت: از اعضای شورا انتظار می‌رود در انجام امور اجرایی، برنامه‌های در دستور کار افراد متخصص و نخبه را به کار گیرند.

شوراها از حاشیه‌پردازی دوری کنند / به‌کارگیری افراد متخصص و نخبه در امور اجرایی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرهای هندیجان و زهره که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: امسال انتخابات سالم و بسیار پرشوری در شهرستان هندیجان برگزار شد و ما این افتخار را مدیون مردم و حمایت آنان از مسئولان هستیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان با استقبال و شور هر چه تمام برگزار شد و خوشبختانه هیچ‌گونه حاشیه‌ای گریبانگیر این حماسه سیاسی نشد.

فرماندار هندیجان با تقدیر از شهردار این شهر به دلیل انجام اقدامات بسیار مطلوب در هندیجان عنوان کرد: اجرای پروژه‌های بزرگی چون بازار ماهی و میگو، پارک‌های ساحلی و دیگر اقدامات اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش رضایتمندی شهروندان را از شهر و شهرداری به همراه آورده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا اعضای شوراها نیز باید با دوری از هرگونه حاشیه در راستای اجرای خواسته‌ها و مطالبات مردمی تلاش کنند و سهل‌انگاری به خود راه ندهند.

فرج‌الهی با بیان این‌که حضور پرشور مردم در انتخابات شوراها نشان دهنده اهمیت آنان به سرنوشت شهرشان است، گفت: از اعضای شورا انتظار می‌رود در انجام امور اجرایی، برنامه‌های در دستور کار افراد متخصص و نخبه را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/72001/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول