اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

شوراها از مسائل حاشیه بپرهیزند

فرماندار لنده با اشاره به جایگاه حساس شوراها گفت: شوراها باید در کار و انجام وظایف خود از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند تا در مسئولیت خود موفق شوند.

شوراها از مسائل حاشیه بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده ، سید یداله فاطمیان در مراسم تودیع شهردار لنده و اعضای دور سوم سورا اسلامی و معرفی منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهرلنده، اظهار داشت: کار در ادارات خدمات‌رسان خیلی مشکل و طاقت‌فرساست و تعهد و مسئولیت فراوان می‌طلبد تا موفقیت لازم محقق شود.

وی افزود: شهرداری لنده در سال 91 تنها 20 درصد اعتبارات مصوب استانی خود را دریافت کرده که با وجود عدم تحقق 80 درصد باقی مانده اعتبارات استانی توانست مشکلات پیش‌روی خود را سازماندهی و هدایت کند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شهردار لنده جزو برترین و برجسته‌ترین مدیران شهرستان‌های استان است.

فاطمیان اذعان داشت: شهرداری لنده به لحاظ کاری در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، تلاش‌های شایسته‌ای در این شهر انجام داده است.

وی اذعان داشت: شورای اسلامی و شهردار لنده با توانمندی و برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند توانستند مشکلات مالی این شهرداری را در مقاطع مختلف حل و فصل کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر لنده در دور سوم، متذکر شد: شورای اسلامی شهر لنده در دور سوم خدمات شایسته‌‌ای برای شهر لنده و شهرداری داشته‌اند که شورای چهارم نیز باید از تجارب ارزنده آنان در مسیر پویایی و تحقق شهری آرمانی استفاده لازم را ببرند.

فاطمیان با بیان اینکه شورا باید در انتخاب شهردار نهایت دقت را داشته باشند، اظهار داشت: انتخاب شهردار از حساسیت بالایی برخوردار بوده، چرا که انتخاب شهردار متخصص و باتجربه و دارای مدیریت قوی در عملکرد شورای شهر تاثیر مستقیم دارد.

فرماندار شهرستان لنده در ادامه خطاب به اعضای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لنده گفت: سعی کنید از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنید چرا که مسائل حاشیه‌ای  جزء ضربه به شورا و شهرداری چیزی در بر نخواهد داشت .

فاطمیان تصریح کرد: شورای منتخب سعی کند هرچه سریعتر در انتخاب شهردار تلاش کند تا سرعت کار خدمات‌رسانی به شهروندان تسهیل شود.

 در این مراسم، علیرضا فاضلی به‌ عنوان رئیس شورای اسلامی دورچهارم ، آقای غلام محمد مونه‌زاده نایب رئیس شورا، بهمن زارعی خزانه‌دار شورا، سیدمحسن جعفری و البرز محمدخانی منشیان شورای اسلامی دور چهارم لنده انتخاب شدند.

انتهای پیام/82013/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول