اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

تعامل با مسئولان باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به لزوم شناساندن توانمندی‌های این شهرستان، گفت: تعامل با مسئولان مختلف باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد.

تعامل با مسئولان باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شیرگاه با اشاره به اینکه شوراها یک نهاد مردمی برخاسته از اراده مردم است، گفت: شوراها می‌توانند با طرح‌های ابتکاری زمینه‌های مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری آنها را در طرح‌های عمرانی فراهم کنند.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به نقش شوراها در توسعه شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شوراها به عنوان مدیران شهر و روستا می‌توانند با مدیریت و سیاست‌گذاری صحیح توسعه همه جانبه و خودپایدار منطقه را فراهم کنند.

وی، توانمندی‌های سوادکوه شمالی را متنوع توصیف و خاطر نشان کرد: توانمندی‌های سوادکوه شمالی با کمک شوراهای اسلامی به استان و کشور شناسانده شود.

رستمعلی با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت‌های چهارمین دوره شوراهای اسلامی می‌تواند فصل تازه‌ای از توسعه و پیشرفت باشد، یادآوری کرد: مورد اعتماد بودن مردم از الطاف الهی است و تعامل با مسئولان مختلف باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد تا شاهد تحول در شهر و روستا را شاهد باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی دور سوم به بیان انتظارات از اعضای شوراهای اسلامی دوره چهارم اشاره و تصریح کرد: اعضای شورای شهر شیرگاه در موضوعات مباحث فرهنگی، نشاط‌افزایی و زیبا سازی سطح شهرستان تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش فارس، اعضای شورای اسلامی شهر شیرگاه پس از قرائت سوگندنامه به معرفی اعضای هیئت رئیسه پرداختند که غلامعلی کریمی به عنوان رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیرگاه، سیدحسین ساداتی به عنوان نائب رئیس، مجید پرسم به عنوان خزانه‌دار و موسی محسن‌پور و سیدعلی‌اکبر حدیثی به عنوان منشی انتخاب شدند.

شهردار یا سرپرست شهرداری تا لحظه تنظیم خبر مشخص نشده بود.

انتها ی پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول