اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش:

اعضای شوراها شعارهای انتخاباتی خود را اجرایی کنند

فرماندار خاش گفت: شعارهای مطرح شده از طرف اعضای شوراهای اسلامی همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند و مردم بعنوان شهروند توقع دارند که به این شعارها عمل شود.

اعضای شوراها شعارهای انتخاباتی خود را اجرایی کنند

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با یکپارچگی و همدلی در انجام وظایف خود برای اجرایی کردن طرح‌ها و سیاست‌های نظام مقدس اسلامی تلاش کنند و اصل پیشرفت و توسعه شهری را با بررسی و تبیین نیازهای شهری و یافتن راهکارهای کارشناسی شده برای رفع مشکلات در راستای کار خود قرار دهند.

وفرماندار خاش اضافه کرد: شعارهای مطرح شده از طرف اعضای شوراهای اسلامی همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند و مردم بعنوان شهروند توقع دارند که به این شعارها و موضع عمل شود.

این مسئول ادامه داد: مردم امانت بسیار سنگین مسئولیت را به اعضای شوراها سپرده‌اند و امروز در این مراسم با پروردگار عهد بسته‌اند که برای خدمت به بندگانش کوشا باشند.

وی سیاست بازی‌های شوراهای اسلامی را آفت و زیانی برای این نهاد کاملا مردمی خواند و یادآور شد: شوراهای اسلامی یک امر اجرایی و عملیاتی است و سیاسی نیست.

شهرکی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید با کنترل و نظارت دقیق روند خدمت رسانی به شهروندان را تسهیل بخشند.

فرماندار خاش در ادامه مسئولیت‌ها را آزمون‌های الهی دانست و گفت: همه اقدامات و برنامه‌های خود را برای رضایت خداوند و منفعت مردم انجام بدهیم و با همدلی و مودت، دست در دست هم بدهیم تا این امانت عظیم الهی را به سرانجام برسانیم.

روز گذشته در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر خاش، یارمحمد شهنوازی بعنوان رئیس و نصراله کرد به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر خاش معرفی شد.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول