اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

جشن عاطفه‌ها در اولین هفته از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن عاطفه‌ها همزمان با اولین هفته از آغاز سال تحصیلی با حضور دانش‌آموزان در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در اولین هفته از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه مسئولان و مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی و در کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های جشن عاطفه‌ها از همکاران خواست برنامه‌ریز‌ی‌های لازم را برای اجرای هر چه بهتر این جشن به عمل آورند.

زلالی زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها را همزمان با آغاز سال تحصیلی اعلام کرد و افزود: امسال نیز این جشن همزمان با سراسر کشور در اولین هفته از آغاز سال تحصیلی با حضور دانش‌آموزان در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه جشن ملی عاطفه‌ها با همکاری و مشارکت سازمان آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس در بین دانش‌آموزان همان مدرسه هزینه می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تمامی همکاران که در برنامه ضیافت رمضان به صورت فعال حضور داشتند، خاطر نشان کرد: مردم مؤمن و روزه‌دار استان امسال 308 میلیون تومان بابت فطریه و کفاره به کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه شهرستان اردبیل با 108 میلیون تومان بیشترین زکات فطریه را جمع‌آوری کرده است، اضافه کرد: این مبلغ نسبت به سال 91 در سطح شهرستان اردبیل 35 درصد رشد داشته است.

زلالی بیان کرد: از لحاظ رشد درآمدی نیز شهرستان سرعین با 178 درصد و جمع‌آوری 30 میلیون تومان بالاترین افزایش را داشته است.

وی ادامه داد: در سطح استان اردبیل هفت درصد از کل جمعیت استان زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

در سال گذشته مبلغ جمع‌آوری شده بابت فطریه نزدیک به 235 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول