اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور این استان خبر داد

16 شهریور نخستین روز سال تحصیلی پیام‌نوری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد زمان آغاز سال تحصیلی دانشجویان پیام‌نور در این استان را 16 شهریور اعلام کرد.

16 شهریور نخستین روز سال تحصیلی پیام‌نوری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

رضا یوسفوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همه تمهیدات برای آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان پیام‌نور این استان اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته کلاس‌های درس ما نه از اول مهر بلکه از 16 شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد.

یوسفوند با اظهار این سخن که از نظر فضای فیزیکی به جز در برخی مراکز تازه تأسیس در سایر واحدهای استانی مشکلی نداریم، تصریح کرد: اساتید ما مشخص شده و برنامه‌ها آماده برای برگزاری سال جدید تحصیلی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدامات خوب این دانشگاه را برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانست و گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید را برگزار کردیم و در آینده نیز طرح ضیافت اندیشه کارکنان را خواهیم داشت که برای نخستین‌بار به صورت مستقل از دانشگاه یاسوج این طرح برگزار می‌شد و جزو اولین‌ها در کشور در اجرای این طرح و در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور هستیم.

وی از جذب 5 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و افزود: این افراد در رشته‌های مدیریت بازرگانی، روانشناسی و زبان جذب شده‌اند و برای سایر رشته‌ها نیز فراخوان داده‌ایم که نیروهای مورد نظر هیئت علمی جذب خواهند شد.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول