اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان تأکید کرد

مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌‏آموزان در سال تحصیلی جدید رفع شود

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان بر لزوم رفع مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌‏آموزان در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌‏آموزان در سال تحصیلی جدید رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به همه دولت‏مردان خدوم نظام جمهوری اسلامی، ساده‏‌زیستی، ولایت‏مداری و انگیزه مضاعف تلاش در جهت خدمت‏گزاری به مردم را از خصایص ویژه شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: این دو بزرگ‏وار الگوی کامل دولت‏مردان در نظام اسلامی هستند.

وی بیان کرد: شهادت این عزیزان زمینه‏‌های ارتقای روحیه ایثارگری و شهادت‏‌طلبی را در جامعه موجب شده و لازم است تا مسئولان و مدیران نظام اسلامی، آرمان‏‌های این دو شهید والامقام را در پیش‌برد اهداف جامعه اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش، این سازمان را سازمانی پرکار و فعال حتی در ایام تعطیلات تابستان دانست و گفت: ساماندهی دانش‌‏آموزان، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در این ایام گواه این مطلب است.

سعدالدین بیان کرد: یکی از مشکلاتی که مدیران مدارس در آغاز هر سال تحصیلی با آن مواجه هستند، بحث سرویس مدارس بوده و لازم است در این خصوص هماهنگی جامعی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس باید تعداد مینی‏‌بوس‏های مورد نیاز خود را از سازمان اتوبوس‏رانی درخواست کرده و از عقد قرارداد با افراد خصوصی پرهیز کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: راننده سرویس مدارس حتماً باید کارت صلاحیت داشته باشد و نیروی انتظامی نیز به واسطه وظیفه ذاتی و قانونی خود موظف به چک کردن وسیله نقلیه و صلاحیت رانندگان است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول