اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

‌فضاهای آموزشی ‌برای شروع سال تحصیلی جدید در سیستان و بلو‌چستان آماده شد‌

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:‌ ‌‌فضاهای آموزشی ‌برای شروع سال تحصیلی جدید در سیستان و بلو‌چستان آماده شد‌.

‌فضاهای آموزشی ‌برای شروع سال تحصیلی جدید در سیستان و بلو‌چستان آماده شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، محمد قاسمی ‌با اشاره به مقبولیت و محبوبیت معلم در جامعه افزود: مهم‌ترین رکن در تامین زیرساخت‌های یک جامعه و تاثیرگذارترین آنها معلم است.

وی اظهار داشت: میانگین قبولی کشوری در سال سوم نهایی 60 درصد است که این شاخص در سال سوم نهایی برای نخستین بار در استان به 70 درصد ارتقا‌ یافت‌‌.

قا‌سمی با بیان اینکه افزایش پوشش تحصیلی، بهسازی منابع انسانی و توسعه عدالت آموزشی در تمامی نقاط استان مورد توجه بوده است، اظهار داشت: ‌تمام فضاهای آموزشی خصوصا کلاس‌ها برای شروع سال تحصیلی در این استان آماده شده است.

وی از اعزام 11 هزار د‌انش‌آموز دختر و پسربه اردوی راهیان نور از 13 مهر ماه خبر داد و گفت: این استان در امر سوادآموزی و کسب رتبه برتر کشوری پیشتاز است.

قاسمی با بیان اینکه ‌‌زیبا‌سازی مدارس و فراهم کردن امکانات بهداشتی و ورزشی در مدارس استان مورد توجه بوده است، تصریح کرد: ‌مدارس برای شروع سال تحصیلی بانشاط و سراسر از مهر، مهمترین هدف پروژه مهر در این استان است.

وی در پایان ‌از اجرای طرح توصیفی پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی در سراسر مدارس، پایه ششم در صددرصد مدارس زاهدان و 30 درصد مدارس دیگر مناطق استان خبر داد.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول