اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

تغییر کتاب‌های سوم ابتدایی در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل گفت: کتاب‌های سوم ابتدایی برای سال تحصیلی جدید تغییر کرده است.

تغییر کتاب‌های سوم ابتدایی در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه لطفی ناییج ظهر امروز در جمع فرهنگیان آمل با بیان اینکه ساماندهی مدیران در سیستم آموزش و پرورش ضروری است، اظهار داشت: برای ساماندهی ثبت‌نام دانش‌آموزان نیز بیش از 28 هزار و 17 نفر کلاس درس برای دوره ابتدایی در سیستم سناد ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 29 هزار و 369 دانش‌آموز برای دوره ابتدایی در شهرستان آمل ثبت‌‌نام کرده‌اند، گفت: ساماندهی فرهنگیان برای نظام آموزشی صورت گرفته است.

لطفی با تاکید بر اینکه فرهنگیان با سابقه 20 سال می‌توانند برای جبران ساعات آموزشی در دوره‌های دیگر تحصیلی نیز حضور داشته باشند، یادآور شد: با تغییر کتب آموزشی نیز به ویژه در سال سوم ابتدایی نیاز به آموزش معلمان وجود داشت که این امر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 311 نفر از فرهنگیان برای دوره سوم ابتدایی دوره‌های ضمن خدمت گذرانده‌اند، اظهار داشت: این افراد 134 ساعت دوره را برای کتاب‌های تازه تالیف سپری کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه دوره‌های ضمن خدمت کتب سوم ابتدایی از نهم مردادماه آغاز شده است، تصریح کرد: دوره‌های ضمن خدمت دیگری با اهداف آموزشی برای فرهنگیان تدارک دیده شده است که در هفته نخست شهریور ماه برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول