اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

تشکیل ستاد ویژه استقبال از سال تحصیلی جدید در قم

استاندار قم از تشکیل ستاد ویژه استقبال از سال تحصیلی جدید در استان قم خبر داد و بر برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نظارت بر عرضه کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان در این ایام تاکید کرد.

تشکیل ستاد ویژه استقبال از سال تحصیلی جدید در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به واگذاری 5 هزار مسکن مهر در ایام هفته دولت اظهار کرد: تسریع در ساخت واحدهای نیمه کاره و تامین و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای آماده بهره برداری از جمله اولویت‌های مهمی هستند که باید شورای تامین مسکن استان با فعالیت مضاعف، پیگیر اجرای آن باشد.

وی با تاکید بر لزوم سرعت دادن به روند طرح‌های عمرانی استان، توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به عنوان یک اولویت مهم برشمرد و تصریح کرد: دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای اجرای سریع و به موقع طرح‌های عمرانی به کار گیرند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های عملیاتی استان در بخش کشاورزی، لزوم پیگیری مصوبات کارگروه اجرایی توسعه کشاورزی استان را یادآور شد و گفت: در راستای سیاست حمایت ویژه دولت از توسعه بخش استراتژیک کشاورزی در استان قم نیز تصمیمات بسیار خوبی برای این بخش اتخاذ شد که لازم است مصوبات و برنامه‌های اجرایی آن از طریق دستگاه‌های عضو کارگروه ویژه پیگیری و عملیاتی شود.

وی با اشاره به افزایش تقاضا در بخش مایحتاج دانش‌آموزی و دانشجویی بر لزوم فعال شدن جلسات ستاد تنظیم بازار استان، برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و نیز تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز این ایام تاکید کرد.

استاندار قم همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل مهر ماه، از تشکیل ستاد ویژه برای انجام هماهنگی‌های مربوط به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: این ستاد با محوریت معاونت سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور دستگاه‌های مسئول تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول