اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اجتماعی صدا و سیما مطرح کرد

هفته فرهنگ رضوی بهترین بهانه برای ترویج سبک زندگی ائمه

کارشناس اجتماعی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، هفته فرهنگ رضوی را بهترین بهانه برای ترویج سبک زندگی ائمه اطهار (ع) دانست.

هفته فرهنگ رضوی بهترین بهانه برای ترویج سبک زندگی ائمه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، حجت‌الاسلام حسین دهنوی در نشستی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی که در هفته فرهنگ رضوی در صحن مقدس حرم امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تمرکز برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی استان قزوین در فضای معنوی حرم این امامزاده بزرگوار، لزوم برخورداری از نگاه دقیق به دین و سیره معصومان(ع) را پررنگ‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هفته فرهنگ رضوی بهترین بهانه و فرصتی شایسته در راستای پرداختن به سیره اهل بیت و توجه عمیق به آن ایجاد می‌کند و برنامه‌های این هفته می‌تواند باعث پررنگ شدن بسیاری از ارزش‌های محو شده باشد. 

کارشناس اجتماعی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود بستر مناسب فرهنگی موجود در شهر قزوین به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) در ایران، ادامه داد: به واسطه رسوخ مذهب در تمام لایه‌های شهر قزوین، بسیاری از ارزش‌ها همچنان در این شهر، پایدار و اصول اخلاقی پررنگ هستند.

کارشناس برنامه گلبرگ، آرامش را اصلی‌ترین دلیل تشکیل خانواده در دین مبین اسلام خواند و افزود: برای زندگی به سبک معصومان باید به تمام قواعد زندگی آن‌ها اعتقاد داشت و از عملکرد گزینشی پرهیز کرد.

انتهای پیام/77011/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول