اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمادگی مدارس فارس برای پذیرش 400 هزار دانش‌آموز ابتدایی

کتاب درسی به اندازه کافی چاپ شده است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اعلام آمادگی مدارس ابتدایی فارس برای پذیرش بیش از 400 هزار دانش‌آموز ابتدایی، از چاپ کتب درسی مورد نیاز این مقاطع خبر داد.

کتاب درسی به اندازه کافی چاپ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، سیده عصمت انجوی‌نژاد اظهار داشت: با وجود اتمام زمان ثبت‌نام رسمی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی مدارس همچنان برای پذیرفتن دانش‌آموزانی که به دلایلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، اقدام می‌‌شود.

وی در مورد تغییرات کتب دانش‌آموزان بیان کرد: در راستای تحول بنیادین نظام آموزشی ابتدا ساختار کتب آموزشی و سپس تغییر محتوا انجام شد؛ به طوری که در دو سال گذشته محتوای کتب پایه اول دبستان و سال گذشته محتوای کتب ششم دبستان تغییر کرد.

این مسئول با بیان اینکه امسال کل کتاب‌های پایه سوم دبستان تغییر کرده است، تصریح کرد: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی به میزان مورد نیاز چاپ شده و در آغاز سال تحصیلی توسط مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در پایان عنوان کرد: با توجه به تغییر محتوای انجام شده، برای معلمان پایه سوم دوره‌های آموزشی تعیین شد و تاکنون 60 درصد از محتوای درسی آموزش داده شده و 40 درصد دیگر تا پایان شهریورماه جاری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول