اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

شوراها باید منافع عموم مردم را در نظر بگیرند

امام جمعه عنبرآباد گفت: مردم با رأی خود به شوراها اعتماد کردند و شوراها باید منافع عموم مردم را در نظر داشته باشند.

شوراها باید منافع عموم مردم را در نظر بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی عصر امروز در مراسم تحلیف شورای شهر دوساری و مردهک اظهار داشت: شوراها باید منافع عموم مردم را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم با رأی خود به شوراها اعتماد کردند و پاره‌ای از مسائل مهم شهر را بر دوش آنها گذاشتند، افزود: مردم با توجه به شعار مقام معظم رهبری به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و هم‌اکنون نوبت شوراها است که خدمات در خور شأن مردم را انجام دهند.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: مردم دین خود را به نظام و رهبری ثابت کردند و در مقابل از شوراهای شهرشان توقع دارند که با وحدت و همدلی در پیشرفت شهر دوساری و مردهک انجام وظیفه کنند تا هم رضایت مردم و هم رضایت خداوند را در برداشته باشد.

وی بیان داشت: همان‌طور که در قرآن آمده، کارها باید با مشورت انجام شود و شوراها هم وظیفه دارند که به طور انفرادی در مسائل دخالت نکنند و با مشورت یکدیگر آنچه را که برای منافع عمومی مردم است، انجام دهند و منافع شخصی خود را در نظر نگیرند.

دشت‌آبادی عنوان کرد: مردم ما بسیار زیرک و باهوش هستند و قطعا شورا را طبق قانون بازخواست می‌کنند و عملکرد آنها را برای دوره‌های بعد مدنظر قرار می‌دهند.

وی افزود: امیدوارم شوراها یک دوره چهار ساله خوب داشته باشند و بتوانند به دور از هرگونه حاشیه کار خود را به خوبی انجام دهند تا بتوانند در آبادانی شهر خود گام‌های مؤثری بردارند.

امام جمعه عنبرآباد گفت: با توجه به اینکه بعضی افراد در مسائل مهم شورا دخالت می‌کنند و به دنبال منافع شخصی خود هستند باید در این دخالت‌های بی‌مورد بعضی افراد شورا هوشیارانه عمل کنند و با ارتباط خوب با مسئولان شهرستان عنبرآباد در تحقق شهری آباد گام بردارند.

انتهای پیام/80005/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول