اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 شهریورماه جاری صورت می‌گیرد

آغاز به کار اعضای شوراهای روستایی و عشایری بخش مرکزی بویراحمد

بخشدار مرکزی بویراحمد از آغاز به کار اعضای شوراهای روستایی و عشایری بخش مرکزی این شهرستان در 12 شهریورماه خبر داد.

آغاز به کار اعضای شوراهای روستایی و عشایری بخش مرکزی بویراحمد

برزو شجاعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های ساماندهی شده اعضای هیات رئیسه شوراهای بخش مرکزی بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با همکاری خوب دیگر همکاران بخشداری قریب به 95 درصد کارهای اجرایی انتخاب هیات رئیسه شوراها صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که اعضای شوراها برای ورود به کار در سطح روستاها و ارائه خدمات به جامعه هدف آماده هستند، اذعان کرد: مجموعه کارکنان بخشدار در حال تهیه و تدارک صدور کارت و تهیه مهر آن‌ها هستند تا در زمان مشخص شده وارد عرصه عمل شوند.

این مسئول شروع رسمی کار شوراهای روستایی را 12 شهریورماه عنوان کرد و گفت: به منظور تاکید مجدد و گوشزد کردن وظایف و اهداف شوراها به اعضای پذیرفته شده شورای روستاها جلسه‌ای به همین منظور در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود تا به نحو احسن کار خدمات‌دهی به جامعه روستایی را سرلوحه کار قرار دهند.

شجاعی‌‌پور عمده وظایف شوراها را طبق تشکیلات کشور نظارت بر حسن اجرای تصمیم‌های شورای اسلامی روستا، تلاش برای رفع اختلافات افراد و محلات و حکمیت میان آن‌ها، جلب مشارکت و همکاری عمومی در انجام امور فرهنگی و دینی در سطح روستاهای حوزه استحفاظی خود عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود اعضای شوراها به وظایف کاری خود واقف باشند و به نحو شایسته خدمت در روستاها را شروع کنند.

توسعه روستایی مدنظر شوراها باشد

وی، در ادامه دیگر وظایف شوراها را بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های موجود در روستا و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای اصلاحی و عملی در این زمینه، جلب مشارکت و خودیاری مردم و همکاری با مسئولین اجرایی وزارتخانه‌ها و سازما‌ن‌هایی که در ارتباط با روستا فعالیت می‌کنند، ایجاد تسهیلات لازم جهت پیشبرد امور آ‌‌ن‌ها، ایجاد زمینه مناسب جهت اجرای مقررات بهداشتی و حفظ نظافت و تأمین بهداشت محیط و همکاری با نیروهای انتظامی جهت برقراری امنیت و نظم عمومی در روستاها عنوان کرد.

شجاعی‌پور ضمن تاکید مجدد به اعضای شوراهای بخش مرکزی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: کلیه اعضای شوراها در هر سمت و منصبی که باشند باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و هر کس به وظیفه خود واقف و آگاه باشد تا جامعه روستایی پیشرفت و ترقی روز افزونی داشته، باشد.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول