اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شوراهای اسلامی دو دهستان

مراسم تحلیف شوراهای روستایی و عشایری گچساران برگزار شد

مراسم تحلیف شوراهای روستایی و عشایری بخش مرکزی گچساران، با حضور اعضای شوراهای اسلامی دو دهستان بویراحمد گرمسیری و لیشتر برگزار شد.

مراسم تحلیف شوراهای روستایی و عشایری گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم تحلیف اعضای دور چهارم شوراهای اسلامی روستاهای دو دهستان بویراحمد گرمسیری و لیشتر بخش مرکزی و شوراهای عشایری این شهرستان، ظهر امروز و با حضور بیش از 70 نفر از منتخبان مردم در این شوراها برگزار شد.

سرپرست بخشدار گچساران در این مراسم اظهار کرد: انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری از افتخارات مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

یوسف انصاری خطاب به منتخبان مردم در چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستایی گچساران ابراز داشت: باید تلاش کرد با همدلی و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مؤثری برداریم.

وی با اشاره به اهمیت شوراها در دین اسلام، به تشریح جایگاه شورا در قانون اساسی جمهوری اسلامی و قرائت چند اصل مرتبط در قانون در ‌ارتباط‌ با وظایف و اختیارات شورا پرداخت.

انصاری با تأکید بر لزوم تعامل اعضای شورا با یکدیگر گفت: در شوراهای اسلامی مسائل قومی و قبیله‌ای، زبان، گرایش‌های فکری، عقیدتی و سیاسی جایگاهی ندارد و هدف باید عمران و آبادانی روستا و خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی یادآور شد: مشکلات و نیازها و توانمندی‌های روستاها باید به موقع رصد شده و مورد بررسی قرار داده شود تا راهکارهای مؤثر برای برطرف کردن مشکلات و یا تقویت و حمایت از توانمندی‌ها و استعدادها اجرایی شود.

توجه به مسائل امنیتی روستاها، توجه به بحث مواد مخدر، گزارش به موقع حواث و رویدادها به بخشداری در نخستین ساعات روی دادن حادثه در هر ساعت از شبانه‌روز، پیگیری امور و مکاتبات اداری در بخشداری و نیز دقت در انتخاب دهیار قوی و غیرشاغل در دیگر ادارات و نهادها به منظور خدمات‌رسانی بهتر از دیگر مواردی بود که توسط سرپرست بخشداری گچساران عنوان شد.

انصاری با اشاره به نزدیکی هفته دولت تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی هفته دولت جمع‌بندی شده و شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران برنامه‌ریزی مطلوبی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و یا ورزشی داشته باشند.

سرپرست بخشداری گچساران بیان خدمات بی‌نظیر دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم را از دیگر اقدامات مهم در این هفته دانست و از اعضای شورای اسلامی روستاها خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این مراسم، متن تحلیف و سوگندنامه توسط سرپرست بخشداری گچساران قرائت و اعضای دور چهارم شوراهای اسلامی دهستان‌های بویراحمد گرمسیری و لیشتر و شوراهای عشایری گچساران متن تحلیف را همخوانی کردند.

به گزارش فارس، بخش مرکزی گچساران شامل چهار دهستان بوده که مراسم تحلیف شوراهای اسلامی دو دهستان امامزاده جعفر(ع) و بی‌بی حکیمه(س) در هفته گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول