اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

شوراها وام‌دار مردم هستند

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: شوراها وام‌دار مردم هستند.

شوراها وام‌دار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار 13 نفر از نمایندگان شورای اسلامی ساری گفت: انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا آبیاری شده و اگر ما در دفاع مقدس و جنگ با دشمنان و استکبار جهانی خم می‌شدیم و کوتاه می‌آمدیم، امروز این وضع را نداشتیم.

وی ادامه داد: با سر سپردگی به اجانب معلوم نبود چه بر سر کشورمان می‌آمد، امروز مصر، لیبی و سوریه را ببینید چه بلایی دارند بر سرشان می‌آورند، این امر برمی‌گردد به نقش رهبری و تبعیت ملت ایران از ولایت مطلقه فقیه زیرا اگر امروز ایران اسلامی سربلند است به برکت خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگران و در رأس همه رهبری امام امت(ره) و درایت مقام معظم رهبری است.

طبرسی افزود: جایگاه شورا در جامعه ما بسیار بالاست تا جایی‌که دو آیه در قرآن هم درباره شورا آمده است و یکی از وظایف شورا هم امر به معروف و نهی از منکر است، البته وحدت و یکپارچگی و یکدلی بین اعضا شورا رمز موفقیت یک شورا است که هم قرآن تأکید بر آن داشته و هم پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نگاه‌شان به این امر بوده است.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر ساری گفت: شما وام‌دار کسی نیستید، نه وام‌دار امام جمعه، نه استاندار نه رئیس جمهور و نه کس دیگری، بلکه وام‌دار مردم هستید چراکه شما برخاسته از رأی مردم هستید و ما همه خدمتگزار این مردم‌ هستیم و مدیون خون شهدا و امام شهدا بوده و این مردم ما را به این پست و مقام رساندند.

طبرسی گفت: پس خدمت به مردم، خدمت به خدا است، شورا باید با دید عادلانه با ارباب رجوع و مردم برخورد کند و همه را با یک چشم ببینید، اگر این کار عملی شود به آن می‌گویند عدالت علی(ع) و شما مسئولیت بسیار سنگینی دارید.

وی گفت: شورا جای تبعیض و رفاقت‌بازی نیست، نباید سکوی پرشی برای کار دنیا باشد و شورا نباید سیاسی باشد البته همه ما سیاسی هستیم اما سیاسی‌کاری در همه جا جواب نمی‌دهد.

طبرسی در پایان یادآور شد: شورا باید عقیدتی و اجتماعی باشد و باید ببیند مردم چه می‌خواهند.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول