اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

امنیت اردبیل بستر توسعه برتر را رقم زده است

استاندار اردبیل گفت: امنیت پایدار و قابل قبول در استان اردبیل زمینه توسعه و ترقی روزافزون را فراهم کرده است.

امنیت اردبیل بستر توسعه برتر را رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، ‌اکبر نیکزاد در دیدار با رئیس، معاونان و مدیران دستگاه‌های قضایی استان در گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم چرا که در سایه امنیت، کشور ما امروز به مقتدرترین کشور دنیا تبدیل شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد آسایش و آرامش در بین مردم تصریح کرد: در سایه تعامل و همراهی دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان بسترسازی بیشتری در راستای خدمت‌رسانی به مردم در فضایی کاملاً امن و سلامت انجام گرفته و حاصل این همکاری و تعامل سبب ایجاد امنیت در منطقه شده است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که استان اردبیل جزو امن‌ترین استان‌ها در کشور است که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از زحمات و تلاش‌های مقام عالی استان در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان گفت: روحیه تلاش بی‌وقفه استاندار اردبیل موجب تلاش مضاعف تمام حوزه‌ها از جمله حوزه قضایی در جهت بالندگی و توسعه استان شده است.

غلامعلی رضایی افزود: تعاملی که امروز در استان در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون برقرار شده امیدوارکننده به نظر می‌رسد که انتظار داریم این فرایند نتیجه و رویکرد مثبتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/62004/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول