اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید سپاه حضرت عباس (ع) جم

جمیری: ولایت‌مداری عامل مصونیت و امنیت کشور است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ولایت‌مداری عامل مصونیت و امنیت ایران اسلامی است.

جمیری: ولایت‌مداری عامل مصونیت و امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فتح‌الله جمیری صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید ناحیه مقاومت سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم بر حفظ وحدت و انسجام ملی در سایه ولایت تاکید کرد و آن را موجب حفظ امنیت همه جانبه کشور دانست.

وی با اشاره به تحولات مصر، عدم انسجام تحت لوای رهبری واحد را عامل اصلی رخنه دشمنان و صهیونیزم در این کشور دانست.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر فرمول‌های براندازی به کار رفته توسط صهیونیزم در کشورهای سوریه و مصر را به نسبت فتنه‌ها و فرمول‌های استفاده شده توسط دشمنان در ایران ناچیز شمرد و تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مردم ولایت‌مدار توانست در عرصه‌های مختلف و در شرایط سخت از آزمون‌های بزرگ سربلند بیرون آید و این‌ها جز با پیروی از ولی امر مسلمین امکان‌پذیر نبود.

وی، تصور این‌که مناقشه ایران و صهیونیزم و حامیانش، بر سر حقوق بشر یا انرژی هسته‌ای است را ساده لوحانه توصیف کرد و یادآور شد: مناقشه ایران اسلامی و غرب بر سر آرمان‌ها است و تا زمانی که ملت ایران بر آرمان‌های انقلابی خود چون عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، نفی سلطه‌گری و استقلال تاکید می‌کند منازعه نیز ادامه خواهد داشت.

جمیری امنیت را شاخص‌ترین اصل در یک حکومت دانست و گفت: به رغم تمام تلاش‌های دشمنان در بی‌ثبات کردن کشورهای اسلامی و در راس آنان، ایران، بحمدالله امنیت کامل و وحدت بخش در کشور حکمفرما است و باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شکر کرد.

وی در ادامه، سرهنگ احمد رئیسی (فرمانده سابق سپاه جم) را شخصیتی مردم‌دار و مخلص توصیف کرد و خاطرنشان کرد: سرهنگ رئیسی به دلیل تلاش‌های خالصانه و صادقانه در دل‌های مردم شهرستان جم نفوذ کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر از خانواده فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه جم به دلیل تحمل سختی‌ها در دوران خدمت 30 ساله سرهنگ رئیسی تقدیر کرد و افزود: اگر خانواده فداکار سرهنگ رئیسی نبود یقیناً سرهنگ رئیسی هم الان این جایگاه والا را نداشت.

وی فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه جم را نیز فردی زبده و ولایت‌مدار خواند و تصریح کرد: سروان ریزی دوره‌های لازم برای فرماندهی را گذرانده و امید است با همراهی و تعامل موجود، بتواند منشاء خدمات خوبی برای شهرستان جم باشد.

گفتنی است، در این آیین با تقدیر از تلاش‌های احمد رئیسی فرمانده سابق سپاه شهرستان جم، عبدالرضا ریزی به عنوان فرمانده سپاه جم معرفی شد.

انتهای پیام/2451/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول