اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

مبارزه با فساد و تامین امنیت فراگیر از اولویت‌های دولت باشد

امام جمعه نور گفت: مبارزه قاطعانه با فساد و تامین امنیت فراگیر از اولویت‌های اصلی کاری دولت یازدهم قرار گیرد.

مبارزه با فساد و تامین امنیت فراگیر از اولویت‌های دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام عبدالرحمان باقرزاده صبح امروز در دیدار و در جمع فرماند‌هان، اعضای شورای حوزه و پایگاه‌های اتحادیه‌های صنفی شهرستان نور که در آستانه روز بسیج اصناف به مناسبت بزرگداشت این روز برگزار شده بود، اظهار داشت: بسیج اصناف یکی از نقاط مثبت در میان کسبه تلقی می‌شود.

لزوم حاکمیت تفکر بسیجی در بازار

امام جمعه نور با اشاره به چهارم شهریور روز شهادت شهید عراقی که به‌ نام روز بسیج اصناف نامگذاری شده، اظهار داشت: شهید عراقی از پیشگامان انقلاب اسلامی و بازاریان پیشگام است که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

امام جمعه نور تصریح کرد: بسیج اصناف یکی از نقاط مثبت در میان کسبه محترم تلقی می‌شود، اگر یک کاسب تفکر بسیجی داشته باشد، بی‌انصافی نمی‌کند و از خود گذشتگی دارد، به ترازو خیانت نمی‌کند و در شئونات دینی پیشگام خواهد بود.

وی ابراز داشت: حاکمیت تفکر بسیجی در بازار برای همه ارباب رجوع و مشتریان ایجاد امنیت خواهد کرد و برای آنان مأمن خواهد بود، این تفکر به بازار اسلامی منتج و به نماز اول وقت اهمیت خواهد داد.

حجت الاسلام باقرزاده افزود: داشتن کارت بسیجی مهم نیست بلکه تفکر بسیجی مهم است، هر فرد وظیفه‌شناس یک بسیجی است.

بی‌ادبی نسبت به رئیس جمهور گذشته خارج از فرهنگ دینی است

امام جمعه نور در ادامه به بزرگداشت هفته دولت اشاره کرد و عنوان داشت: هفته دولت بهانه‌ای برای ارج نهادن به خدمات همه دولت‌مردان پس از انقلاب است.

وی تصریح کرد: این امر یعنی قدردانی از کسانی که در دولت‌های قبلی خدمت کردند و نباید زمانی که مسئولیت دولتی تمام شد او را با الفاظ ناشایست به باد انتقاد گرفت.

این مسئول ادامه داد: نقد عملکرد خوب است تا عملکرد بهتری داشته باشیم، ولی در انتقادات شاهد شکستن حرمت دولتمردان گذشته و حتی بی‌ادبی نسبت به رئیس جمهور گذشته در بعضی از سایت‌ها هستیم که این امر خارج از فرهنگ دینی است.

امام جمعه نور ابراز داشت: دولت یازدهم که اخیرا روی کار آمده، باید بداند چه می‌کند و چه باید بکند، فرامین امام راحل و رهنمودهای رهبری چراغ فراروی دولت فعلی است و مبارزه قاطعانه با فساد، تامین امنیت فراگیر از اولویت‌های اصلی کاری این دولت است.

نگرانی از اوضاع مصر

خطیب جمعه نور عنوان داشت: اوضاع مصر نگران کننده و پیچیده است، زیرا انقلاب سه سال قبل مصر ناکام ماند و در حال عقب‌گرد است و شاهد آزادی دیکتاتور مصر این مبارک نامبارک هستیم در حالیکه انقلابیون در زندان هستند.

وی تصریح کرد: اگر مردم مصر راهنمایی‌های رهبر انقلاب را جدی گرفته بودند، اکنون به این سرنوشت دچار نمی‌شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی به هدف خود یعنی همان موج‌سواری نزدیک شدند و به دنبال تاثیر آن در انقلاب‌ها ناشی از بیداری اسلامی هستند که امیدواریم مردم مصر اجازه این کار را ندهند.

انتهای پیام/86023/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول