اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان مطرح کرد

رشد شاخص‌های امنیتی در دشتستان

فرماندار دشتستان با بیان این‌که وضعیت امنیتی دشتستان با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست، گفت: شاخص‌های امنیتی در دشتستان رشد چشمگیری داشته است.

رشد شاخص‌های امنیتی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان دشتستان با تبریک هفته دولت گفت: هفته اول شهریور سالروز شهادت مردان بزرگ نظام اسلامی شهیدان رجایی و باهنر است و همواره باید یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.

وی افزود: دولتمردان باید همواره فرامین ولایت فقیه را مورد توجه و عنایت قرار دهند و عملاً باید ولایت‌مداری خود را ثابت کنند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید عمل‌گرا باشند و نباید تنها شعار دهیم بلکه باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

خرمی تصریح کرد: مسئولان باید از سیاسی‌کاری پرهیز کنند و خدمات ملموس به مردم ارائه کنند و در تصمیم‌گیری‌ها نباید غرض شخصی را دخالت دهند.

وی عنوان کرد: تلاش مسئولان باید برای منافع عمومی باشد و نباید برای شخص یا گروه خاصی فعالیت کنیم.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: همراهی و همدلی مردم و مسئولان خواسته مقام معظم رهبری است و این امر نشان دهنده سلامت مسئولان است.

خرمی گفت: در چند سال اخیر در دشتستان در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و ... اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم تداوم یابد.

وی عنوان کرد: وضعیت امنیتی امروز دشتستان با چند سال قبل قابل مقایسه نیست و امروز امنیت بسیار بهتر شده و شاخص‌های امنیتی رشد داشته است.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیج، سپاه، دادگستری و نیروی انتظامی و سایر مسئولان شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول