اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش حماسه‌سازان امنیت پایدار شمال غرب:

یادمان شهدای امنیت شمال غرب در سردشت به بهره‌برداری می‌رسد

دبیر همایش حماسه‌سازان امنیت پایدار شمالغرب از بهره‌برداری یادمان شهدای امنیت شمال غرب در حاشیه همایش «تجلیل از حماسه‌سازان امنیت پایدار شمالغرب» خبر داد.

یادمان شهدای امنیت شمال غرب در سردشت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سایت اطلاع رسانی بسیج آذربایجان غربی جبرئیل هوشمند اظهار داشت: این همایش به منظور تجلیل از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان سپاه و بسیج در مناطق مرزی شمالغرب کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین اقدام جانبی همایش آماده‌سازی و نصب یادمان شهدای امنیت پایدار شمال غرب کشور در محل برگزاری مراسم است که در حال حاضر مرحله نصب یادمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این یادمان، عنوان کرد: این یادمان با ارتفاع چهار متر، عرض 2.5 متر و ضخامت 80 سانتی متر آماده می‌شود و در آن از اسامی 84 شهید امنیت شمال غرب و همچنین تصاویر شهدای شاخص این منطقه الهام گرفته شده است.

وی اجرای یادمان شهدای امنیت پایدار در منطقه مرزی را یکی از نمادهای ایستادگی رزمندگان در این مناطق دانست و ابراز داشت: رزمندگان در دوران مختلف با جانفشانی‌های خود آرامش را به مناطق مرزی هدیه داده‌اند و هم اکنون بهترین اقدام برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها برگزاری مراسم تجلیل و ساخت یادمان است.

دبیر همایش حماسه‌سازان امنیت پایدار شمالغرب، ادامه داد: در این همایش جمعی از مسئولان استانی و کشوری و همچنین میهمانانی از هفت استان کشور که شهدای آن‌ها در مناطق مرزی شمال غرب تقدیم انقلاب شده‌اند حضور خواهند داشت.

وی در پایان یادمان شهدای امنیت پایدار شمالغرب را هفتمین یادمان در سطح آذربایجان غربی دانست و گفت: تاکنون شش یادمان در مناطق مختلف استان وجود داشت که با بهره‌برداری از یادمان شهدای امنیت پایدار شمال غرب تعداد این یادمان‌ها به هفت می‌رسد.

انتهای پیام/61001/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول