اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس عنوان کرد‌

استاندارد ضامن سلامت و امنیت جامعه

حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: سلامت و امنیت جامعه به‌طور مستقیم به نقش آفرینی سازمان ملی استاندارد در جامعه بستگی دارد.

استاندارد ضامن سلامت و امنیت جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک در بازدید از اداره کل استاندارد و آزمایشگاه‌های آن، با اشاره به نقش حساس استاندارد در تأمین سلامت جامعه اظهار کرد: سلامت و امنیت جامعه به‌طور مستقیم به نقش آفرینی سازمان ملی استاندارد در جامعه بستگی دارد.

وی مأموریت اصلی استاندارد را جهت‌دهی به سوی کمالات دانست و افزود:‌ استاندارد از سویی جامعه را به سلامت نظام و دستگاه‌های اجرایی امیدوار می‌کند و از سویی دیگر این اطمینان و آرامش خاطر را به مردم و مصرف کنندگان می‌دهد که نظارت و کنترل وجود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندارد در تمام ابعاد زندگی مردم نقشی پر رنگ و حضوری اساسی دارد و به عنوان دیده‌بان نظام و بخش تولید و صنعت کشور در مقابل جبهه مخرب و دشمنان سلامت نظام و جامعه ایستاده است و حقیقتاً‌ در حال مبارزه است.

وی جایگاه واقعی استاندارد و تأثیر بسیار مثبت آن در وجوه زندگی مردم را نامکشوف دانست و تاکید کرد: باید سازمان ملی استاندارد با کمک سایر رسانه‌ها این اهمیت را از روش‌های گوناگون برای اقشار مختلف مردم حتی نمایندگان مجلس تشریح و تعریف نماید.

سالک حضور مسئولین استاندارد در مجمع نمایندگان استان اصفهان و دعوت از آنان برای بازدید و آشنایی با فعالیت‌های ارزشمند اداره کل استاندارد استان را امری لازم و ضروری برشمرد و گفت:‌ به دلیل رشد و پیشرفت علوم و صنایع مختلف، نیاز به بازنگری و به‌روز رسانی قوانین استاندارد در مجلس بیش از پیش احساس می‌شود، چرا که قوانین موجود بازدارندگی لازم را نداشته و متناسب با الزامات و شرایط روز جامعه نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی،‌ خواستار توجه و همراهی عمیق و گسترده مسئولین با استاندارد شد و افزایش بودجه این سازمان و اداره کل استان اصفهان و همچنین در اختیار دادن تجهیزات و تسهیلات بیشتر را امری بدیهی و لازم‌الاجرا برشمرد.

انتهای پیام/2301/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول