اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

گردوی بافت باید ارزآوری داشته باشد / افتتاح کارخانه فرآوری گردو در بافت

فرماندار بافت گفت: گردوی شهرستان بافت باید بیش از پیش برای شهرستان ارزآوری داشته باشد.

گردوی بافت باید ارزآوری داشته باشد / افتتاح کارخانه فرآوری گردو در بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح‌ طرح‌های بخش مرکزی این شهرستان و افتتاح دامداری 200 رأسی، اظهار داشت: دامداری‌های کوچک با اشتغالزایی‌های چند نفره می‌توانند حجم زیادی از افراد را مشغول کنند.

بهروز در افتتاح کارخانه فرآوری گردوی شهرستان بافت تصریح کرد: مسئولان این کارخانه باید تبلیغات وسیعی انجام دهند تا تمام گردوداران از این کارخانه استفاده کرده و محصول خود را با کیفیت برتر عرضه کنند.

وی بیان کرد: این کارخانه توانایی پوست‌گیری، شستشو، جداکردن گردوهای دارای مغز، در آوردن مغز، بسته‌بندی و ... را دارد و باید از پوست سبز گردو هم برای صنایع رنگ‌رزی استفاده کرد.

بهروز در افتتاح یکی از گلخانه‌های کشت خیار سبز شهرستان بافت خاطر نشان کرد: از تمام دست‌اندرکاران در بخش کشاورزی تشکر می‌کنم که برای تامین مواد غذایی زحمت می‌کشند و این کار مهم را انجام می‌دهند.

وی در حاشیه افتتاح طرح آب آشامیدنی روستای سنگ‌پهن اذعان داشت: این طرح با اعتبار 233 میلیون تومان و با حفر یک حلقه چاه، احداث موتورخانه، ساخت مخزن 100 متر مکعبی و ... در این روستا که 50 خانوار دارد، افتتاح شد.

فرهاد آراسته، بخشدار مرکزی بافت نیز در حاشیه افتتاح طرح‌های هفته دولت به خبرنگار فارس گفت: در سال‌های اخیر در بخش مرکزی اتفاقات خوب و در خور شأن برای مردم افتاده است.

وی افزود: افتتاح گاز روستاهای نیمروز محمودی، سفته اسلام‌آباد، صالح‌آباد در دستور کار است و افتتاح آب آشامیدنی سنگ‌پهن و کلنگ‌زنی آب جمیل‌آباد، جفریز، فتح‌آباد، صالح‌آباد و ترمیم آب انجرک انجام می‌شود.

آراسته تصریح کرد: ادامه آسفالت جاده آسیاب قاضی، افتتاح ساختمان دهیاری امیرآباد، ساخت پل روی رودخانه بنگان از دیگر اقداماتی است که در بخش میکزی شهرستان بافت انجام گرفته است.

انتهای پیام/80024/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول