اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بویراحمد با حضور استاندار + حواشی و تصاویر

چند طرح عمرانی شهرستان بویراحمد توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بویراحمد با حضور استاندار + حواشی و تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار تعدادی از طرح‌های عمرانی شهرستان بویراحمد به نیابت از همه طرح‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

سید حسین صابری در آیین افتتاح گلزار شهدای روستای سروک که با دو مزار به نمایندگی از سایر گلزارهای شهدای ساماندهی شده شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: عزت، عظمت، پیشرفت، اقتدار و سربلندی کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است.

 صابری افزود: ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اقدامی ارزنده به شمار می‌رود و باید با جدیت تداوم یابد.

وی عنوان کرد: در زمینه ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اولویت باید با روستاها و مناطق محروم و دورافتاده این استان باشد.

دیگر برنامه امروز سید حسین صابری افتتاح سالن ورزشی چند منظوره یاسوج بود که در این آیین تأکید کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها در استان گامی مهم برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

 صابری افزود: نسل جوان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور نیاز به حمایت همه جانبه دارند و یکی از راهکارهای حمایت از آنان نیز توسعه مکان‌های ورزشی و تفریحی است.

سالن ورزشی چند منظوره یاسوج یک‌هزار و 200 مترمربع زیربنا دارد و با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

سالن ورزشی چندمنظوره روستای سرآبتاوه نیز دارای 618 مترمربع زیربنا بوده و اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

اعتبار هزینه شده برای ساخت هر دو سالن ورزشی چندمنظوره از محل اعتبارات ملی تامین و پرداخت شده است.

در حاشیه این آیین مهمترین مسائل و مشکلات حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد از سوی جمعی از جوانان با مسئولان مطرح شد.

مقصد بعدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منطقه دلی اولاد علی‌مؤمن واقع در دهستان دشت‌روم در 25 کیلومتری شهر یاسوج بود.

در این منطقه گازرسانی به چند روستا در دستور کار قرار گرفت که استاندار به نیابت از سایر روستاها گازرسانی روستای آب‌گردو را افتتاح کرد.

در حاشیه این برنامه‌ها هنگامی که پدر شهیدی قصد بوسیدن دست استاندار را داشت با واکنش سید حسین صابری روبرو شد که تا لحظاتی حضار از اقدام استاندار و عرض ارادت وی به خانواده شهدا تحت تأثیر قرار گرفتند.

سیدحسین صابری هنگامی که در پروژه سالن ورزشی سراب‌تاوه با درخواست برای وارد کردن یک ضربه پنالتی به یکی از دروازه‌ها روبرو شد گفت: بگذارید گلزن‌ها پنالتی بزنند.

یکی دیگر از حواشی جالب این برنامه‌ها تمام شدن بنزین خبرنگاران در چند کیلومتر خارج از شهر یاسوج بود که مجبور شدند دقایقی را در زیر آفتاب گرم منتظر بنزین باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گازرسانی به روستای آب گردوی دلی جویای حال پدر شهید رحمانی در آن روستا شد که مردم از بیماری وی سخن گفتند.

در حالی که استاندار قصد داشت برای عیادت پدر شهید رحمانی به منزل آن شهید برود پدر شهید رحمانی با وضعیت نامطلوب جسمانی و به وسیله عصا خود به دیدار استاندار آمد.

پدر شهید رحمانی با بیان این‌که از ابتدای عمر با عصا و با یک پا زندگی خود را اداره کرده خطاب به استاندار گفت با این حال هیچ‌گاه کارهایم را به کسی واگذار نکردم.

انتهای پیام/2571/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول